![]() |
En Even weer een Update :
Ben afgelopen week bezig geweest met mijn G60 remmerij ontluchten. Paar ontluchtingsnippels waren afgeknapt (linksvoor en rechtsachter) verder bij bolku een nieuwe 22mm hoofdremcilinder gehaald en ook heb ik een andere rembekrachtiger gehaald van een GTI + opel remdrukbegrenzers voor de achteras 3/20 :mrgreen: Paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() Remmen werken nu bijna naar behoren :D wat te doen deze week : Koelsysteem ontluchten/km teller monteren ( heb een andere besteld de mijne is helaas gesneuveld ) en mijn Uitlaat word bevestigd thanx to Kevin20v Update volgt snel weer! |
Welkom, leuke cabbie zou je aub de foto's wat willen resizen?
|
Ey vette golf ;) maar wist je ook al :P
Edit: Plaatjes zijn beter zo he :D |
Is ie nou nog niet klaar :shake:
't is nie wat en 't wordt nie wat :fingered: :D Goed bezig hoor Nick :tongue: |
@Pedaalemmer : Thanx , ja geprobeerd te resizen dat lukte niet dus dan maar gewoon zo!
@Miata : Dankje broeder :D @Kaj : Man man man .. de auto is nog sneller klaar dan dat ik die foto's hier kleiner heb gemaakt haha. |
Hey Nick,
Leuk dat jij je hier ook aangemeld hebt, mooie cabrio hoor Als mijn cabrio in betere staat is en het weer wat beter is moeten we eens keer een photoshoot doen :cool: Groeten Marc |
Quote:
hey man , thanx.. ja ik zit veel op vwforum maar dacht kan me hier ook wel aanmelden :D ja ik hoor het wel als het zover is .. heb je trouwens ook een topic van je cabbie ? |
Quote:
vwforum zit ik eigenlijk niet omdat ik nu al 6 forums heb om bij te houden maar wie weet wat er nog komt :D Ik heb alleen mijn voorsteltopic nog maar http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61635 , projectopic volgt wanneer de aanpassingen komen ;) |
Nette cabrio met een mooi torretje
|
All times are GMT +1. The time now is 17:01. |