![]() |
Levensmoe?
|
Volgens mij is dat niet eens zo heel duur voor zo een blok?
|
dit blok staat bij JD zo te zien aan de werkplaats..
maar een beetje power onder de kap is nooit weg maar 1100 pk kun je helemaal niks mee lijkt mij dat krijg je toch nooit op de weg. |
Ziek!!!
|
![]() |
AME polo heeft ook 1047pk in een polo 1
|
Volgensmij stelt hij in zn advertentie dat hij een snellere motor koopt met 1100pk.
En niet dat deze V8 1100pk heeft ! |
Quote:
Dat zie je goed. Maar 1100 pk of sowiezo een 8 cilinder in een golf 1 kan nooit goed rijden lijkt mij :screwy: |
Dikke poep allemaal, en idd. ist blok van de rs4 van Jeroen. Blok staat te koop meen ik
|
Quote:
|
Quote:
alles is goed temaken geld/tijd/handigheid denk alleen niet dat er veel mk1 over blijft :D |
Quote:
http://www.jdengineering.nl/ Onder te koop, foto`s wieder gejat.. :rolleyes: |
Lijkt me sterk dat het uit Jeroen zijn RS4 komt, die rijd immers gewoon...
;) |
Quote:
Had ;) (de 1.8i16vturbo is eruit ) ligt voortaan een r32 in met vr6 krukas! marek zijn polo heeft dus 2 cilinders meer gekregen :D de laatste filmpjes waren erg gaaf om te zien... |
Quote:
waarom een vr6 krukas ???? |
om er wellicht meer lucht in te pompen :)
r32 en vr6 zijn zowat identiek en dus is die slag 5mm lager.. Het voledige verhaal staat op g-laderseite forum, erg interesant.. r32 mit 3.0l hubraum Genau.... R32 block mit VR6 Kurbelwelle Macht 5mm weniger Hub http://www.youtube.com/watch?v=hOrlciWErRw http://www.g-laderseite.de/forum/viewtopic.php?t=18272 |
haha die AME polo is echt te mooi..:)
|
Die komt wel van zijn plaats af:P, dan zou het met een golf 1 met 1100pk ook vast wel goed!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:59. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.