![]() |
ET11 onder een Golf 2!!
Ik wil het toch zeker weten, onder een Golf 2 met Et11 en dan nog adapters van 20mm dat gaat toch nooit lukken? :wow:
Of ben ik nou koekoe!!! Ik wil mezelf even uit de waan helpen!! :screwy: |
heb zelf ook et 11 met mn bbs rsen ! hier wat fotos.
![]() ![]() ![]() |
Dan ga je over ET 0 heen, tenzij je adapters vind van > 11 mm. Lijkt me sterk.
|
Staat wel dik idd, alleen komen ze dus met 20 mm adapters omdat het steek 5 x 120 is verder naar buiten toe dus!!! ;)
|
ja precies, ET 0 is niet een geweldige ET voor een Golf 2 dus!!
|
Idd, dan komen ze verder naar buiten.
een beetje te snel gelezen, had het niet gezien met de adapters :redface: Maar denk dat het wel aardig steekt. |
Quote:
thnx man!! :thumbup: Ze hebben ook geen vlak hart dus omboren is ook geen optie. Dus laat ik ze maar vergeten!! ;) |
Hangt er ook van af hoe breed ze zijn , ik rij dagelijks met 8,5j et3 op de rode jetta ,en heb daar geen enkel probleem mee .
|
ze zijn 8j breed maar met de adapters komen ze op ET -11 gaat dus gewoon niet lukken denk ik!!
|
Wat voor velgen zijn het ?????
|
BBS RS211 in 8x16''!! ;)
|
10 breed en et -1 / -2 stak 3.5cm buiten de g60 verbreders achter :)
|
Quote:
Tsja dat bedoel ik nou!! Gaat echt dus geen gezicht worden!! :screwy: Bedenk dus dat ze d.m.v. de adapters een cm verder naar buiten komen te staan + dat ik geen G60 verbreders heb!! ;) |
Quote:
Ze zijn te koop ;) |
thnx voor de aanbod, maar zoek 16ers. Hoeft niet perse BBS te zijn maar kwam deze bij toeval tegen!! :thumbup:
|
Je mag een bod op de mijne doen :D
|
15x10 ET-5
![]() ![]() ![]() ps 9x19 past wel :thumbup: ![]() |
2 jaar geleden in Engeland een Golf 2 gezien met 9J en ET van -19.
Vraag me niet hoe maar net onder de wielkastrand past maar het was wel dik. |
Quote:
gaat me zeker een paar duiten kosten Bobby!! :D helaas geen centen daarvoor!! :D |
:d
|
All times are GMT +1. The time now is 02:51. |