![]() |
Voor liefhebber. origineler kan niet.
Golf GTI-G60 4-drs.
Hij staat er weer op :thumbup: Super wagen. http://link.marktplaats.nl/290526824 |
Wel al een behoorlijke km-stand moet ik zeggen.
en zou die luchtverfrisser zijn om de nicotinedampen te verhullen? Verder een mooie wagen, mooi compleet. |
Quote:
:screwy: Model: Golf Bouwjaar: 1991 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 211.867 km Mooie km stand. in 18 a 19 jaar tijd :thumbup: ca 11.151km per jaar Er zijn auto,s van 5 jaar jong die nog meer hebben gedraaid. Daar hoor je men niet over. |
Quote:
Mijn Golf 1 is van '79. Ik ben toch blij dat hij geen 11000 per jaar heeft gedraaid. Liefhebbersauto's kun je wat dat betreft ook moeilijk met leasebakken vergelijken. |
Quote:
Kopen dan Domi....! Zo te zien aan je naam heb je op het moment helemaal géén auto meer.... (een Opel valt bij mij tenminste onder de categorie landbouwvoertuigen) Staat er trouwens inmiddels alweer een paar weken op die 92-PR-RS.... |
Waar staat dat IK een opel heb dan?????
Wel knap dat je aan mijn naam kan zien dat ik volgens jouw geen auto heb :rolleyes: Oja, wat ik in het hok heb staan zet ik hier niet neer. |
Quote:
Ik heb veel vrienden en bekenden in Friesland.... |
Quote:
Dat is mooi voor je :thumbup: Dan weet je vast ook wat in mijn hok staat. |
Vast een hoop ouwe troep :lmao:
|
Hahaha
:rolleyes: Dus... |
Hij kan iets origineler trouwens. K&N filter terugbouwen naar origineel;)
|
Quote:
hmm, beetje flauw. :cool: Gaat niet om de leeftijd alléén toch? 211000 km voor een relatief hoogbelaste motor is niet weinig. Maar nogmaals; een leuke wagen... :) |
Quote:
:lmao: ruudje wat ben jij toch haat dragend :D |
Quote:
Hey menneke, ik zal vandeweek eens naar Sleeeeewijk komen, bakske koffie doen... Ik ben helemaal niet haatdragend hoor, integendeel. Maar voor sommigen maak ik graag een uitzondering.... :gives: |
Mooie auto. Zo te zien ook veel opties :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:41. |