Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Een echte Ralley G60 syncro??? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6288)

Wahnsinn 01-12-2004 18:41

Een echte Ralley G60 syncro???

Ik kwam deze advertentie tegen, zou dat een helemaal originele auto kunnen zijn?

Advertentie hier

vwleusden 01-12-2004 18:50

allemaal grijze vlekken op die site man, stelletje prutsers :p

Zou een originele kunnen zijn ja... Ralley is altijd Syncro en G60.

Tommy 01-12-2004 18:54

origineel? in welke zin? uiterlijk dus niet echt, zonde in mijn ogen... Maar idd. Rallye is G60 en synchro.

Mooie wagens! Als je er een kan krijgen, en kan betalen.... ik zou er graag een hebben!

Wahnsinn 01-12-2004 18:59

Quote:
Originally Posted by Tommy
origineel? in welke zin? uiterlijk dus niet echt, zonde in mijn ogen... Maar idd. Rallye is G60 en synchro.

Mooie wagens! Als je er een kan krijgen, en kan betalen.... ik zou er graag een hebben!

Willen, Ja..
Geld hebben er voor, Nee..

Is inderdaad jammer van die achtervleugel... en die vlag mag ook wel weg.

Kevin20v 01-12-2004 19:05

Ik heb deze auto in de zomer van 2003 in Bruinisse (Zeeland) bij zijn vorige baasje zien staan, ondanks dat hij niet echt origineel het wel een zeer nette golf is!
Het is niet mijn smaak maar heb er toch een aantal foto's van gemaakt.
Zaten eerst stickers op de raam van vw racing team, 2 nette zwarte kuipstoelen.
Heeft tevens een strakke achterklep op die vleugel na en heeft de nr.plaat uitsparing in de bumper.

Nogmaals een net golfje

Edward 01-12-2004 19:21

Quote:
Originally Posted by kevintdi
Ik heb deze auto in de zomer van 2003 in Bruinisse (Zeeland) bij zijn vorige baasje zien staan, ondanks dat hij niet echt origineel het wel een zeer nette golf is!
Het is niet mijn smaak maar heb er toch een aantal foto's van gemaakt.
Zaten eerst stickers op de raam van vw racing team, 2 nette zwarte kuipstoelen.
Heeft tevens een strakke achterklep op die vleugel na en heeft de nr.plaat uitsparing in de bumper.

Nogmaals een net golfje

dat wilde ik hier net plaatsen, zag um daar ook staan, zeer nette wagen idd

Tommy 01-12-2004 19:23

velgen zijn ook erg netjes! kleur is ook mooi, maar die vleugel en de stickers zijn idd echt niet mijn smaak.... maar daar zou ik em zelf zeer zeker niet om laten staan...

Tommy 01-12-2004 19:24

ow, vergeet de spiegels en de achterlichten... :D

Maar daarmee kun je em juist weer de jouwe maken heh... ff omtoveren, et voila... een superwagen!

Marco 01-12-2004 23:07

Een Ralley bestaat helaas niet, een Rallye wel :)

OakgreenVR6 02-12-2004 09:34

Quote:
Originally Posted by Marco
Een Ralley bestaat helaas niet, een Rallye wel :)

Synchro ook niet, maar Syncro wel ;)

LRR 02-12-2004 10:12

:eek: :eek: :eek: :eek: Die achterspoiler !!!!!!!!!!! Zo'n ding hoort achter op zo'n rooie *sc*rt te zitten met c*sw*rth pk's onder de kap.

Die vlag is voor mietjes !!!!

......................... Maar voor de rest is het een hele gave wagen !! Is ook wel redelijk bijzonder vind ik. Maar zijn wel duur in onderhoud (als je er gedonder mee krijgt).

Grtz................... LRR

Pedaalemmer 02-12-2004 10:21

ow is dat een vlag? ik dacht dat er een kudde duiven op had zitten schijten :D

René 02-12-2004 10:27

Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
ow is dat een vlag? ik dacht dat er een kudde duiven op had zitten schijten :D

Hahahahaha

khad gister ook eentje op de motorkap, maar die was volgens mij van een olifant ofzo... tering wat een vlek was dat :p

VeeDubber 02-12-2004 10:51

zo op het eerste oog is het inderdaad een Rallye ja

JeeWee 05-12-2004 20:59

velgen zijn wel ok vind ik, en ik denk dat de meesten het grote voordeel van 4x4 onderschatten. Ja je bent wel wat trager ivm gewicht, maar in bochten etc heb je heel veel grip. Deze auto's lenen zich dus bij uitstek om je uit te leven met een vr6 biturbo ofzo ('k weet niet of dat past...)
En nog iets wat ook ZOOOO lelijk is naast die plakvlaggen, dat zijn die grijs kenteken lookers met die afgeplakte achterste zijruiten... echt goor! Doe dan alles...

Fred 05-12-2004 21:20

Quote:
Originally Posted by Golf_Wolf
Ik kwam deze advertentie tegen, zou dat een helemaal originele auto kunnen zijn?

Advertentie hier

Als er staat een GTI met synchro en G60 hoeft het niet gelijk een Rallye te zijn, er zijn namelijk ook *gewone* Gti's met die uitrusting geleverd...

Herkenbaar aan een blauw randje rond de gril, in beperkte oplage gemaakt. Er is zelfs een complete site van op internet met het wel een wee van vrijwel all in deze uitvoering gemaakt Gti ....
Zie deze site, geheel over de *limited* versie

Het zou dus een *gewone* Gti kunnen zijn met het uiterlijk van een Rallye

Vw-René 05-12-2004 22:25

dan heb je het meteen weer over een 16vg60 dat is weer iets heeel anders

VolkswagenRacing 05-12-2004 22:48

Deze auto komt van mijn eiland,
Jongen gaat best netjes met z,n spullen om, kwam hem elke ochtend tegen rustig met een rookpluimpje uit z,n uitlaat.

Tommy 05-12-2004 23:07

Quote:
Originally Posted by Fred
Als er staat een GTI met synchro en G60 hoeft het niet gelijk een Rallye te zijn, er zijn namelijk ook *gewone* Gti's met die uitrusting geleverd...

Herkenbaar aan een blauw randje rond de gril, in beperkte oplage gemaakt. Er is zelfs een complete site van op internet met het wel een wee van vrijwel all in deze uitvoering gemaakt Gti ....
Zie deze site, geheel over de *limited* versie

Het zou dus een *gewone* Gti kunnen zijn met het uiterlijk van een Rallye

jah lol, dan heb je voor 4000 euro echt een koopje... doet de eigenaar em vast voor weg... al was ie economisch total-loss door een aanrijding....

Stijn 05-12-2004 23:13

Er bestaan ook G60 Syncro's, als we dan toch over zeldzame auto's beginnen. Maar dit is toch wel duidelijk een Rallye.

All times are GMT +1. The time now is 21:22.