![]() |
schroefset voor golf 3 1.8 8V uit '95
Gevraagd :
Schroefsetje voor een Golf3 1.8 8V uit 95.(90pk) Moet een net en goed werkend setje zijn maar hoeft geen topmerk te zijn. Maximale prijs wat ik ervoor wil geven is € 150. Anders koop ik een goedkoop nieuw setje. Bied maar aan wat je hebt... :thumbup: groet Martijn |
anybody ?
|
Quote:
ik heb nog een v-maxx liggen helemaal in orde voor 120 euro ben wel van belgie |
Quote:
TNT is er om dat op te lossen.. ;) Heb je een PB gestuurd. |
Quote:
TNT vraagt serieus geld om zo'n setje vanuit Belgie hierheen te halen :screwy: Is er misschien iemand die hierin kan helpen tegen een vergoeding ? :thumbup: |
Quote:
tis gewicht da u naait , kleine zware en grote lichte dingen kosten geld om te verzenden |
D'r stond gisteren nog een setje voor 150 euro hier op 't forum, volgens mij van Tec.
Ik geloof dat ie maar iets van 5k km oud was. |
dat had je goed maar omdat ik deze aangeboden gekregen had heb ik er niet op gereageerd en nu is ie al gereserveerd :(
Maar goed , adres waar deze ligt is : affligem ,belgie Iemand die in de buurt komt toevallig ? :) |
Ik woon een paar minuten van de Belgische grens af, dus afhankelijk van waar in België dat Affligem ergens ligt, kan ik misschien wel helpen.
|
|
Quote:
PB :thumbup: |
Behoorlijk end hiervandaan, maar de misses wilde toch in 't nieuwe jaar al eens naar Brussel om te gaan shoppen. ;)
Als dat wat wordt hoor je van me. |
mag dicht , heb er een bij SKG gekocht van de week
|
All times are GMT +1. The time now is 07:45. |