![]() |
1970er 1200 Spaarkever €750
Hierbij bied ik mijn 1970er spaarkever aan
Deze auto dient nog gerestaureert te worden. Hij is niet verschrikkelijk slecht maar heeft wel wat tlc nodig. Ik zou het liefst de auto houden en zelf restaureren, maar ik heb de auto nu al een jaar en ik heb er eigenlijk nog helemaal niets aan gedaan. En door omstandigheden raak ik mijn stallingsplek zeer waarschijnlijk ook kwijt. Dat zou betekenen dat ik er helemaal niet mee verder kan en de kever er dan toch uit moet. Hierom zet ik hem dus te koop Het gaat om een spaar kever van 1970, Hier zit een 1200 motor in, omgebouwd naar 12v Er zit een oude type bodemgroep onder (dus niet met middengeleider stoelen) Ook is de body zonder oortjes. En zijn de achterspatborden voor kleine achterlichtjes. Ideaal dus voor ombouw naar pre 67 de auto rijd en loopt niet de bodem is vrijwel helemaal hard er zitten geen stoelen bij het interieur Vraagprijs €750 |
Foto's?
Roest? Wat, waar etc. En weet je waarom hij niet loopt? |
idd, fotos???
|
he jack.. das fucking toevallig.........
herrinner je de matzwarte polo nog van 3 jaar geleden???? duzzz.. fotos alleen van hoe ie er bij stond toen ik em vorig jaar ophaalde... roest ja.. natuurlijk is een origineel nederlandse 1970er kever ongerestaureert.. maar niet zo slecht als ik bij maten heb gezien... de deuren dienen eigenlijk wel vervangen te worden en er missen vast wat kleine onderdelen.. reden dat ie niet loopt... geen accu niet aangesloten brandstof tank.. 6 jaar stil gestaan binnen............ niet geprobeert te starten eigenlijk. fotos ![]() ![]() ![]() |
was vergeten dat er een lange at bak onder zit..........
is wel de moeite om te vermelden... ook zit er een set smalle bumpertjes bij..(oud type) die horen op dit model. |
kerst up
|
All times are GMT +1. The time now is 19:37. |