![]() |
Anti-inbraak plaatjes
Passen die anti-inbraakplaatjes van een golf 2 ook op een golf 1? Ik meende dat de deurgrepen hetzelfde waren.... maar weet t niet zeker.
Hier gaat het om: ![]() |
denk et wel
|
Gewoon passen.
Let wel, dat je de rubbers die tussen slot en portier zitten, weglaat. Anders hebben deze plaatjes nog geen zin! Grtzzz |
Drom zal eens kijken of ze nog te koop staan, en als t niet past jammer dan. Verkoop ik ze wel door.
|
past gewoon
|
jammer dat je die dingen nodig heb eej, ze breken alles open tegenwoordig.
|
ja, heb ik ook last van gehad, zelfs toen ze er op zeten hebben ze het gewoon onder het plaatje weer geprobeerd, stel amateurs! t kan zoveel makkelijker
|
Quote:
Heb hetzelfde ervaren!!! Wazige lui zijn het! :confused: :mad: :mad: Grtzzz |
Ik wil ze er wel graag op hebben. Vooral omdat ik straks met nogal wat elektronica rond ga rijden :) Zou echt jammer zijn als ze de bende eruit jatten
|
Quote:
Welke rubbers bedoel je precies? |
zijn een soort "pakkingen" die zitten op beide uiteinden van je handgreep. Waar hij op de deur komt zeg maar... voor en achter, om de gaten van de deur heen
|
en..... passen ze??? :D
|
Quote:
;) |
Quote:
![]() Dat zwarte rubber tussen de klink en de deur!!! :biggrin: Als je dit tussen de klink en het plaatje laat zitten, dan kan de screw-draaier nog gewoon tussen plaatje en klink komen ivm de speling, van het rubbertje!!! Grtzzz |
All times are GMT +1. The time now is 09:47. |