![]() |
vw golf MKII '91. prijsverlaging
hierbij gaat mijn golf 2 in de bingo.
wegens het willen aanschaffen van een grotere auto. de gegevens: Merk : VolksWagen Type :Golf MKII Motorinhoud : 1300CC Bouwjaar : 1991 Kilometerstand : ong 175000 (wordt nog mee gereden) Extra's: -dikke bumpers. -grill met rode rand. -smoke kruiskoplampen. -smoke knipperlichten met US-mod. -GTI achterlichten. -omhoogstaande uitlaat. -rode gordels. -schmidt moderline velgen in 7JX14 en 7,5JX14 met 165/45-14 bandjes. goed profiel. -wolfsburg embleempjes in zijkant. -schroefset. -zwart/wit geblokt dak. -achterklep spoiler (dakverlenger) mee gespoten. -achterruitenwisser plat gelegd. -plaatjes van deurgrepen rood gemaakt. -rode kentekenplaathouder. en misschien ben ik nog wel wat vergeten. interrieur ziet er nog erg netjes uit. motortje loopt goed en start altijd. hierbij wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() evt met deze wintervelgen met banden te koop voor kleine meerprijs: (13" met 155/65-13) ![]() vraagprijs: 1600,-. |
upje voor den golf
|
bieden staat vrij.
evt met diverse orginele onderdelen erbij.. |
prijs aanpassing.
geen inruil. auto moet weg. bieden staat vrij. |
Is de auto ook zonder die wielen over te nemen?
Zo ja, wat is dan de prijs? |
upje.
serieus bieden staat vrij. |
![]() upje voor de sherriff |
prijs aangepast.
auto moet weg mensen. anders zal die in onderdelen gaan. |
kom mensen.
er mag geboden worden. 1750 is de vraagprijs nu. ding moet echt weg. |
heb je die uitlaat zelf gemaakt zo ja wat voor een einddemper heb je gebruikt?
gr marc |
nee, niet zelf gemaakt.
mensen, bieden staat vrij. ding moet echt weg. |
prijs opnieuw aan gepast.
auto moet echt weg mensen. bieden staat vrij. |
350 euro zonder velgen. Neem zelf wel een setje mee.
Dakje gespoten of gestickerd? Tegenbod is welkom. ;) |
Auto is door mij verlaagd met een G&M schroefset.. ca 2jaar geleden.
Einddemper is een creatie van mijn maat.. is een groep A buis geweest van een type 1 cabrio.. Auto heeft een nieuwe koppakking gehad toen hij hem verkocht ca 1 jaar geleden.. Als er mensen zijn met vragen hoor ik het wel.. succes met de verkoop! Ik heb een altijd een fijn karretje gevonden.. wat traag maar probleemloos hij is verkocht omdat mijn maat een audi coupe gekocht heeft |
@breadfan83:
voor dat geld krijg je de wielen. wel beetje reeƫl blijven alsjeblieft. in onderdelen levert ie meer op. @DoriDaan: bedankt voor de extra info. hopende op een goed bod ergens vandaan... |
Eventueel zonder schroefset?
Waar te bezichtigen? Kom uit regio oss. Mvg wesley |
Wijk en Aalburg Wesley :)
|
heb je zijn nummer ook toevallig?
|
Komt via de pb!
|
thanxs
|
All times are GMT +1. The time now is 17:37. |