![]() |
Let op met oud en nieuw
letten jullie even op met oud en nieuw. rij veilig en een goed uiteinde. :thumbup:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=17417 |
Indrukwekkend filmpje...
Verder iedereen ook een goede jaarwisseling :thumbup: |
Typisch australisch deze reclame, je word gelijk met je neus op de feiten gedrukt :thumbup:
|
:eek: fucking hell :eek:
Luid en duidelijk lijkt me zo. |
Zonde van die T2 ;)
|
is een goede waarschuwing voor als er toch nog mensen zijn die met te veel op, willen gaan rijden...
|
mooi is dat zo gaan de ogen van somige open even een kippevel moment
|
Quote:
En dat zijn er nog teveel helaas. René (Tiefleger) |
de tering dat hakt er flink in zeg :eek:
|
Bij mij geld de regel of drinken of rijden, niet allebij!
http://www.youtube.com/watch?v=TCauyp5zKgQ :D |
prettig nieuwjaar en denk er om don,t drink and drive :thumbup:
|
Shit wat een sterke film,dat slaat wel echt op de feiten...
Maar helaas is het wel realiteit. En zijn er meer die dronken achter het rad zitten dan we denken.. Mensen allemaal een tof uiteinde vanavond en wees dus voorzichtig... |
in your face filmpje... misschien dat het helpt.
iedereen een goed uiteinde en goed nieuwjaar gewenst met vooral veel gezondheid! |
goed filmpje dit, dit laat zien hoeveel leed dat drank levert in het verkeer.... rillingen over mijn rug bij sommige stukjes hoor....
zoiets moesten ze hier in nederland ook op de buis zetten s'avonds |
They don't wind er any doekjes around!
Argste vind ik nog dat mensen die er niks mee te maken hebben, vaak slachtoffer worden van het gezuip van anderen... |
Voor de meeste is zon filmpje meer dan duidelijk.....
Voor andere alleen een zware straf(helaas niet in dit land :shake: ) Kijk allemaal uit onderweg en voor iedereen een gezellig oud en nieuw toegewenst. Roy en Natalie |
Dat is een best akelig filmpje zeg! Vooral die motorrijder die er van af valt en dan weer tegen een rijdende auto aan knalt. Au!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:13. |