![]() |
Thanks voor alle reacties.. ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een 130pk TDI Ocean uit 2003 :)
Misschien volgt er een topic als er wat veranderingen hebben plaatsgevonden.. maar misschien ook niet :D |
Vet! Het duurde vanochtend allemaal een beetje lang bij dat autobedrijf maar uiteindelijk viel hij niet tegen en is het een dikke uitvoering met allerlei luxe frutsels erop.
|
nu willen wel wel even een foto misha
|
Die heb ik dan nog even niet :D Misschien komende week wel even een foto'tje :)
|
Wat snelle foto's dan ondanks de kou en de regen :D
2003 Golf TDI 130pk Ocean - Cruise control - Climate control - Elektrisch schuif- kanteldak - Elektrische ramen - Elektrische spiegels (verwarmd) - Stoelverwarming - Koplampsproeiers - Armsteun - Vast nog wel meer :tongue: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kijk kijk! Dat ziet er een stuk luxer uit als alle rides te voren. :D
Mooie wagen kerel! |
Koud, vorige week was het koud!
Gefelicteerd met je aankoop Misha, dat is een zeer degelijk uitgevoerde TDI, dat schakelt lekker met 130 pk en 6 versnellingen! |
Ojee...een rode.
Rode Golfjes 4 hebben het kwaaltje dat blanke lak loslaat.... |
Ex brandweerauto's :D
|
:D
![]() |
Kijken hoelang hij deze heeft ;)
|
ziet er netjes uit man! gaat er nu air-ride onder of schroefsetje?
|
Moet airride onder komen Tim :)
|
Leuke auto hoor!
Alleen jammer van het stuur, persoonlijk had ik dan een highline stuurtje er ingezet ;) |
Quote:
Ik heb dat apparaat nu een dag op de stoep staan.. give a nigga some time :rolleyes: ;) |
Ocean.... Tornadorood.... ik zeg: Golf TDI rode zee editie
Leuke auto broeder. Inderdaad wel jammer dat je er nog geen Highline stuur in hebt zitten... ;) |
Quote:
mooie nette bak, goede voorruitgang. :) moet toch wel zeggen, dat ik het jammer vind dat er dan toch een airrider in de club komt. :( gewoon plat op schroefset, is dat toch wel wat 'echter' dan op psssst..... :thumbup: |
:thumbup: dikke mik Misha. Een hoop leuke opties.
Gr Tieske |
Thanks Ties.. ben inderdaad wel blij met de uitvoering/bouwjaar/motor :)
|
Quote:
is ook het enige minpuntje IMO,heel knap karretje... |
All times are GMT +1. The time now is 08:24. |