![]() |
Vandaag (29-12-09) zijn Barry & Thijs hier geweest.
Hebben we de zijruiten van mijn Golf omgezet naar de zijne, en andersom. Moet eerlijk bekennen dat het bij hem een stuk beter uit ziet als bij mij, vraag me niet waarom.. Ook zijn we misschien tot een ontdekking gekomen. Of, althans.. Het linker zijraam van de deur is anders getint dan de rest. Ook staat daar geen codering op het raam, zoals bij de rest. Dat, gecombineerd met het tochten langs de rand van de deur, flink wat krassen in de slotkant en een deuk en diepe kras rond de Armor Doorplates denken we zelf dat er eens ingebroken is in de auto... Dus even de deur een beetje bijbuigen, en alles beetje netjes maken. Naast die werkzaamheden, heb ik ook nog de originele ruitenwissers gemonteerd. Wat een kut werk zeg, om de originele motor erin te krijgen :eek: |
Leuke kleur!
Plannen klinken ook op ieder front goed! Waar in Sittard heb je die auto ergens gehaald? |
Thanks! Ehm, ik heb eigenlijk geen idee..
De eigenaar heeft 'm verkocht omdat hij een Golf 1 GTI helemaal gerestaureerd had, die was nu klaar. Mark Claessen heet hij. Kleine update tevens: Vandaag mijn splinternieuw GTI grille embleem gekregen! Het was een beetje belachelijke prijs, maar goed, hij is nieuw en zo veel zie je er nu ook weer niet.. Vind de Bonrath grille nu alleen niet meer mooi erbij. Moet een originele in naar mijn gevoel.. Dus, eventjes langs de sloop! Verder nog even bij Kenny geweest deze week, van hem heb ik het volgende meegekregen: - Zwarte hoedenplank zonder gaten - Originele pookknop - Originele koplampen - Originele GTI achterlampen (Zwart-rode) - Hoekje bij de spiegel, dat had een vriend namelijk gesloopt :lol: Dat wordt in de loop van de week ingebouwd. Dan volgen meteen foto's van alles! |
die spoiler misstaat niet echt hoor... en is inmiddels ook aardig zeldzaam aan het worden. leuk ding en mooie kleur
|
Heey chris :D ook weet terug op volksforum met je nieuwe :D post eens foto's van hoe hij nu is !
|
Hey Chris,
Leuke wagen wat je hebt gekocht :thumbup: De vorige eigenaar werkt bij Limpens in Elsloo, daar zag ik deze wagen altijd staan. De plannen klinken goed om hem weer gedeeltelijk te voorzien van originele onderdelen. En de spoiler kan vet zijn, ligt eraan in welke stijl je de wagen gaat bouwen. Engelse stijl icm met 17ers en flinke verlaging past het spoilertje mooi bij :thumbup: Ik neem aan dat je ook naar Echt komt zondag? |
@ Renegade: Zal foto's posten als ik ze heb ;) Heb er geen gemaakt ivm de weersomstandigheden.
@ Vains: Dat klopt inderdaad! Een kennis van me heeft daar ook gewerkt, en kon hem wel. De stijl, nou haha.. Ik wil eigenlijk alles terugbouwen naar origineel, afgezien van de lijsten die in kleur staan, en de Borbet A die eronder komen. En oja, niet te vergeten gaat ie weer lekker plat :) Zondag weet ik nog niet zeker.. Ik ga er van uit dat ik met Parkstad mee kom, maar we zouden waarschijnlijk zondag een excursie van school uit hebben, maar daar krijgen we zaterdag pas de bevestiging van :screwy: |
mooie wagen is van een bekende van mij geweest
mooie wagen heb je gekocht gr mark |
Dankje. Ben er ook zeer content over!
Hier en daar wat problemen, maar dat mag de pret niet drukken! |
mooie auto :thumbup: De oude auto van jou heb ik wel vaker zien rijden :)
|
Dat kan :P
Zit in Heerlen op school, en reed altijd er mee naar school. Nu is ie van een meid uit Kerkrade, dus zul je hem nog wel blijven spotten :P |
Quote:
Ochochoch :P heb net ook in de sneeuw 2uur gesleuteld :D weersomstandigheden zijn prima :D |
Quote:
Dan zal ik haar wel hebben gezien. was namelijk 2x vlak bij kerkrade. Waar zit je op school in heerlen dan? Zit namelijk ook in heerlen op school :) Moet ik eens opletten of ik jou niet spot :thumbup: |
@ Gino: Zat vorig jaar op Bernardinus, nu op HSZuyd. Waar zit jij dan op school?
@ Mark: Ik heb vandaag ook de hele dag in de sneeuw gesleuteld, maar geen foto's gemaakt :P Als ik foto's maak, moet de auto er ook netjes op staan he, anders heeft t geen nut :rolleyes: En voor beiden: Zondag meet&greet? |
Geenid of ik naar de meet&greet kom, moet eerst de auto eens goed inorde krijgen :D VW heeft volgens mij het idee gehad, we maken de simpelste onderdelen het moeilijkst bereikbaar :screwy:
|
Zit nu op Arcus College techniek. Voor 99% ben ik ook aanwezig :thumbup: Kom jij ook dan ? :)
|
knap wagentje,ben geen fan van spoilers maar vind dit zeker niet raar staan:thumbup:
|
Ziet er goed uit hoor Chriskee ook ik ken die wagen al langer, ik heb in stein op het industrie gebied gewerkt, die had toch ook zo'n Rockfort sticker achter op he?
Maar hoop dat je Zondag ook even komt, kunnen we even kennis maken. Gr Ronnie |
Leuke wagen, en met de plannen moet het goed komen :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:43. |