![]() |
250 MB Hotmail!
wil dit toch niet aan jullie voorbij laten gaan:
http://www.scito.nl/?act=specials&id=1 heb het net zelf ook gedaan (geen mails verloren!) en meteen 25mb na opnieuw inloggen... dan zegt hotmail ZELF dat dit binnen 30 dagen naar 250 MB gaat :D dus sla je slag ;) |
Hotmail zuigt! :p
|
Kicken! Heb ik ook gedaan!
Geen mails verloren en veel meer ruimte!! Stond normaal op 76% vol, nu nog maar 5%! Geweldige tip mellyville! |
Quote:
Recent, of een tijdje geleden al?? ben ook wel nieuwsgierig geworden... Had je wel een backup van je mails gemaakt? |
Hotmail zuigt inderdaad.
Yahoo! forever, bitte. |
hahaha das beter man heb het ook gedaan net ! super !!
|
ik heb het net gedaan niks is verloren gegaan en heb geen backup gemaakt !!!
|
Quote:
Geen backup gemaakt en ik heb alles nog! Heb net mijn account veranderd, 10 minuutjes werk. |
Quote:
Inderdaad, wat een gedoe zo bij Hotmail, bij Yahoo! krijg je zonder gedoe al 250Mb storage voor niks... :rolleyes: |
Quote:
Alles klar, ook 25 MB nu :D Kijken of het nog meer groeit :) |
haha super! heb het ook ff gedaan :D
|
yahoo, hotmail...sjonge jonge amateurs..
gmail is gratis en dan krijg je 1000mb storage...daar heb je tenminste wat aan. en daarbij is gmail overzichtelijker en kan grotere attachments versturen |
Quote:
Zo ist maar net En het werkt ook nog eens op POP-Basis als je dat wil |
![]() niet dat ik geen hotmail acount heb :D |
ja je kan wel vinden dat hotmail zuigt, maar de integratie in windows en samen met msn is het wel het makkelijkste voor mij... msn wel eens dus ;)
|
Quote:
welke integratie in windows? je kan oo gewoon lekker outlook instellen voor een ander mailprovider. tsja en msn...dat is niet alleen voor hotmail gebruikers. |
Er is maar 1 goeie en dat is gmail !!!
|
MaceNL is 100% right!
Gmail = 1GB for free :D Iemand nog interesse daarin? dan kan die persoon weer aan anderen de invitation sturen! |
Gmail Is Top!!
:):):) |
Heb ook gmail, lekker 1GB, ook gewoon files uploaden via speciale file browser.
Werkt helaas nog alleen maar op uitnodiging. |
All times are GMT +1. The time now is 10:47. |