![]() |
T.K. Bora 2.3 V5 Highline station 3950,- !
![]() ![]() ![]() Volkswagen Bora 2.3 V5 Highline Prijs € 4.750,00 Bouwjaar augustus 1999 Tellerstand 206.000 km Kenteken 52-DJ-BZ Brandstof Benzine Kleur Zwart Laksoort Parelmoer Carrosserie Stationwagen Transmissie Handgeschakeld Aantal deuren 5 Opties & accessoires: ABS, Airbag, Airconditioning, Alarm, Centrale deurvergrendeling, Audio installatie, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Stuurbekrachtiging, Trekhaak, nieuwe Pioneer Radio/CD/MP3 ter waarde van € 200;-!, Middenarmsteun voor, Acherbank neerklapbaar (ongelijke delen), Sportstoelen voor Beschrijving: Auto is in zeer goed staat, nieuwe APK + onderhoudsbeurt inclusief nieuwe banden. Altijd in onderhoud geweest bij VW/Audi dealer. Onderhoudsboekje aanwezig. Laatste onderhoud op 11-12-2009! Supercomplete, zeer nette en zeldzame stationwagen. Auto moet weg ivm auto van de zaak. greez peter meer foto's |
Price drop 3950,- !
|
waar is die eventueel te bezichtigen ?
|
Ik denk bij de buurman van peter.
|
Idd bob, in boxmeer dus ;)
Gewoon een goede solide auto,goed onderhouden etc, anders zou ik hem hier ook niet neerzetten :) |
Check, zeer nette auto. Had alleen wat eerder in de verkoop moeten zitten ;)
Ook de kleur is wel uniek voor een nederlands geleverde Bora V5 variant. Meeste zijn of zilver, of blauw... |
sja ... helaas maar nu dus te koop voor de liefhebber :)
|
Quote:
:eek: heeft u m nog want dit is eigenlijk precies wat ik zoek!!!!!! groeten manfred! |
Hij is helaas verkocht.
Suc6 met de verdere zoektocht! |
All times are GMT +1. The time now is 10:59. |