![]() |
Gezocht: Golf / Jetta mk1 / mk2
Omdat ik mee wil gaan doen aan de CarBage run 2010 ben ik opzoek naar een Golf / jetta MK1 of 2, verder maakt het niet veel uit uit welk jaar die komt. Er moet nog wel een APK opzitten en redelijk vertrouwd zijn.
Het is de bedoelling er zo'n 4000km mee te rijden in 4 dagen! Hopelijk heeft of weet iemand nog een mooi ding staan voor mij.. Alvast bedankt! Groeten Oege, |
ik wens je veel succes met een mk1 met apk en zonder problemen voor 500 euro...
denk dat je beter een mk2 of mk3 kan zoeken. mk2 moet lukken. |
mk1 Vind ik eerlijk gezegd ook een beetje zonde voor zoiets.
Gewoon een mk2 nemen. Ik weet nog wel een mooie blauwe aftandse Jetta voor je. Ding ziet er niet uit, maar volgens de verkoper is ie ontzettend betrouwbaar. |
Quote:
Het is maar net wat er op het pad komt.. geen voorkeur verder.. Een richtprijs is ongeveer rond de €500,- trouwens. |
Dan zou ik eens op MP gaan kijken. Gewoon sorteren op prijs onder de categorie VW, en dan kom je vanzelf het een en ander tegen. Soms zit er best wat leuks bij voor weinig.
Modellen tot '86 / '87 zou ik niet naar kijken, die kosten doorgaans meer dan 2000 euro. Zelfde geldt voor Editions of nette GTI'tjes. Gewoon een CL of iets dergelijks met een 1.6 of 1.8 moet voor 500 euro wel te vinden zijn. 1300 of Diesel is er zat, maar ik weet niet of dat voldoet voor hetgeen jij hem wilt gebruiken. |
Passat 35i zou ik pakken voor de Run, zelfde techniek als mk3 en ze worden voor een knaak en een kauwgombal aangeboden :)
|
Voor €500 mag je die van mij ook komen halen
http://www.speurders.nl/overzicht/a...tml?pc=9649&r=5 |
Quote:
Haha jaa deze heb je ook op marktplaats voglens mij! zal er eens even over nadenken.. |
Heb een golf 2 1.6 met een 4+E staan
Is van 01 08 89 Zo mee nemen 300 euro |
|
heb nog een golf 2 staan. 1.6 uit 1990. Nieuwe koppeling , voor nieuwe remmerij , en nieuwe apk.
Gr |
Quote:
En had je er al over nagedacht????? :thumbup: |
Haha jaa ik heb er al wel over nagedacht! Maar i.v.m. omstandigheden vanwege mijn werk ben ik er geen meer nodig.
Helaas kan ik niet meer mee doen met deze "rally". Iedereen wil ik bedanken voor de medewerking. Groeten Oege. (Voor de moderators, Hier kan een slotje op.) |
All times are GMT +1. The time now is 22:09. |