![]() |
Te koop Passat 1,8T 1998 clima comfortline
Hallo
Ik wil graag weer een jongere auto als Daily.. en wil de huidige Passat Variant 1,8T verkopen Heb deze net nieuwe APK laten geven,auto heeft steekproef gehad.. Heeft net beurtje gehad nieuwe schijven/blokken(Bosche) de motor had het wel bekende sluch probleem! het ligte tikken bij stationair lopen.. door dat het zeef dicht geslipt was dit alles is schoon gemaakt en de auto loopt nou weer perfect.. Dus gaat om: Passat Comfertline Variant orgineel Nederlandse auto 1998 230,000km Dragon green pearl Clima(ijskoud) elec ramen ABS st bkr airbags boord computer cv op sleutel armsteun voor enz. 16"sport velgen ![]() ![]() ![]() De velgen van foto zijn reeds verkocht!!! zijn nu paar hele mooie 16" op ![]() prijs 4300,- |
Quote:
Klopt,een zeer strakke auto zonder gekke krassen of beschadgingen geen deuken bak! Toen ik de auto kocht heb ik de auto ff na getrokken,en auto heeft nu 5 eigenaren gehad incl mij.. is in Limburg bij venken en venken gekocht,geen ex lease alle sleutels en boekjes er bij betrouwbare auto.. |
upke...
|
uppie..
|
Quote:
Nog 1x up |
Quote:
bieden mag! |
prijs 4200,- vast..
Heeft nieuwe Apk met steek proef en groot onderhoud gehad! tevens een 1,8T die niet tik,motor is gereinigt..niet met een flesje maar uit elkaar gehad! Grtz inruil: T5 trafic primastar vivaro enkel cabine 3 per. liefst airco.. |
Upke voor deze mooie passat.
|
Verkocht!!!
heb wel nog set 16" staal met winterbanden 5x112 |
hee shrek kun je me misschien meer vertellen over die zeef waar je het over had.
ivm dat tikken doe maar ff via een pb-tje |
ff uppen
|
All times are GMT +1. The time now is 13:50. |