![]() |
Wat voor motorcode staat er op het motorblok dan?
|
Ik denk dat het een EV inplaats ven een FV is.
De EV is ook een 112PK k-jetronic motor. Ligt ook standaard in de golf 2. Groeten Jan. |
lijkt mij gewoon een dx als je het mij vraagt.
of is de ev ook met het spruitstuk naar rechts uitgevoerd? gaat het om een golf 1 hier? |
ok maar op de kop staat 1.6. het is een golf 2 waar hij inligt maar komt uit dacht ik een cabrio
|
op de kop staat normaal niets van motor inhoud.
dat staat op je onderblok. maar als het in een golf 2 zit kun je beter kijken voor het omgekeerde spruitstuk. dan past het allemaal net wat beter :) wat zijn dat trouwens voor kokers rond om de motor? |
Lijkt een homegrown veerpootbrug
|
ja die is duidelijk, maar die andere hebben koelslangen eraan.. wat een frankenstein ding..
|
Quote:
Cross auto met radiateur achterin> :D |
hahaha het is een crossauto ;) dus me radiator zit achterin en die veerpootbrug hoeft dan er ook niet zo netjes er uit te zien :tongue: en die uitlaatspruitstuk maakt niet uit want er zit een andere uitlaat onder ;)
|
ik denk dat het een cross auto is, dus de koeling in de auto
|
Quote:
ik mag hopen dat het zo is , maar dan nog. heb zelf een gsi voor de cross maar die is super netjes :D |
Ach voor de cross maakt het toch niks uit. een keer rijden en alles is toch gedeukt. Na een seizoen, kan je weer een nieuwe klaarmaken. dus netjes ..... ;)
|
Quote:
:goodpost: |
Ja het ziet er allemaal nog wel wat rommelig uit om het mooi te zeggen :D maar ik heb dat blok er pas ingehangen en alle bekabeling en leidingen moet ik nog ff netjes fatsoeneren. maar niemand een idee wat voor blok dit is?
|
niemand een idee?
|
Jawel gewoon een EV zoals Jan ook al zei. Is gelijk aan de DX maar EV is gewoon een nieuwere codering. Zit in verschillende vw`s. Al zou ie uit een golf 2 komen inlaatspruitstukje is toch zo over te zetten van mk1. Heb je geen los pompje tussen je koelleidingen? Kan je op zware zandbanen wel eens problemen gaan geven! En zou de koelleiding zoiezo uit Alu maken of koperleiding..
|
Trouwens EG is het zoiezo niet, je hebt bij dit blok 2 oliekanalen voorop het blok lopen vanaf de kop en een EG, eigenlijk alles onder de 1800 heeft een enkele. Kop omwisselen is dus ook niet plug en play.
|
:D ok bedankt :thumbup: dan zal ik die motorcode niet goed afgelezen hebben denk ik dan maar :screwy: stond er ook zoals gewoonlijk erg vaag op :D
maar het rare is dat ik dit nummer wat op de kop zit nergens kan terugvinden 026 103 373 H(in ETKA bv). wel heb ik ergens gezien van 026 103 373 AA dat s van een EV en 2H en ook 026 103 373 Q dat is van AAM, ABS en ADZ. maar geen 026 103 373 H dus :screwy: nog een vraagje dan maar :tongue: kan ik ergens zien aan het blok van welk jaar die is? ik heb geen extra pompje tussen me blok en de koeler zitten. heb er nog nooit problemen mee gehad met het andere blok hij pompte het goed rond en bleef mooi op temperatuur ;) er komen idd nog andere allu buizen in maar dit was toen k ff niks anders had :D heb er een paar crossen mee gereden en dat waren ook vooral zware zandbanen :D |
niemand antwoord op de vragen hierboven?
|
All times are GMT +1. The time now is 11:28. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.