![]() |
Golf 2 GTI met aparte grille
Op Marktplaats staat een golf 2 gti te koop, nou en zul je denken, maaaar... Wat voor een grille heft die auto??? :confused: Ik vind het nogal lelijk maar heb het ook nog niet eerder gezien
Golf 2 GTI met "aparte" grille |
KOPEN !!!!
Smijt die gril er desnoods af (volgens mij een kamei) maar dit is namelijk wel 1 van de allereerste GTI's en NL kenteken. Origineel staal eronder, originele gril erop en klaar is Golf_Wolf. Diegene die deze GTI gaat verpesten hang ik in de hoogste boom :) |
Damn, het is dat ik het geld niet heb.....
|
Soort voertuig: Personenauto
Registratie datum: November 1984 Merk: VOLKSWAGEN Type: GOLF II Motor gegevens: 1.8 GTI Bouwjaar: 08-83 10-91 kW: 82 PK: 112 Cilinderinhoud: 1781 cc Aantal cilinders: 4 Motorcode: DX, EV, GZ, PB ABS: Nee Soort motor: Ottomotor Autotype: Soort transmissie: voorwielaandrijving Soort remsysteem: Remsysteem: hydraulisch Soortbrandstof: benzine Soort kat: Soort set-up: hatchback Soort transmissie: voorwielaandrijving Geregistreerd als gestolen bij stvar.nl: Nee dus hij is van 84 en 5 maanden ouder dan de mijne |
hoe lelijk die gril ook is volgens mij komt t toch terug dat soort prul zooi, kijk maar eens wat er voor die gruwelijke rieger kits betaald wordt soms, is ook in die stijl..
|
hij heeft niet eens dat zwarte op de dorpel... kopie uit die ene folder van Marco :o
|
is een kamei grill ja
|
Mauser, het is in elk geval geen zooi maar oldschool styling !! :)
Dat bedoel ik dennis, echt een oudje, 1 van de allereerste Golf 2 GTI's van NL bodem |
Mwah... ik heb een oudere :cool:
Mijne is van augustus 1984 en ook origineel nederlands :cool: Ruig he :) |
Originele staat??
Dan is dat cker stoeah !! Laat eens wat foto's zien :) |
zat deze grill ook niet in de GTS uitvoeringen ?
|
Quote:
Nee, die heeft kleinere koplampen. |
o ja, klopt... hij komt wel aardig in de richting.
Deze grill valt in ieder geval in de categorie goed fout :D |
Quote:
ik vin hem iig flink fout en hij is oud maar om t dan gelijk oldskool te noemen :redface: |
Quote:
http://www.volksforum.com/gallery/index.php?cat=11234 Hier staan 2 foto's :) |
Quote:
Hoe zou jij het dan noemen?? Oldschool heeft niet alleen betrekking op hele oude kevers en dat soort spul. Even googelen naar de term oldschool of oldskool :) |
Grill is van zo'n 4X4 ding...
|
Quote:
een jeep?... :P |
Quote:
:eek: :eek: :eek: ![]() |
hok!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:07. |