![]() |
gezocht golf 1 interieur // kofferklep en nog wat kleine delen
bij deze zoek ik nog een interieurtje voor men golf 1 ( 2deurs )
in het skai/ leer / plastiek .. geen stoffe ,, ook ni half stof :shake: deurpanelen en achterbank zijn het belangrijkst ! eventueel ook voorstoelen zonder kopsteunen . moeten wel perfecte staat zijn ;) ook nog zoek ik een kofferklep aangezien deze er bij mij niet bijwas :screwy: en enkele kleine ( iets minder dringende delen ) tittentacho+ dashbord houten sportstuur met naaf of dat spucknapf kruislichten ( maar niet de heldere ) en een cl lip voor weinig , ( voor dit alleen ga ik wel niet naar nl rijden ) en nog steeds zeer belangrijk ! klemmetjes voor chrome deksels op golf 1 velgen ! liefst niet helemaal ten noorden van NL aangezien ik van midden belgie ben :D wil eventueel wel ruilen tegen : - 13 inch verbreed staal ( 7 breed ) - golf 1 onderdelen - golf 1 cabrio onderdelen - carosserie golf 1 cabrio - kever onderdelen simpelweg ik heb veel liggen dat wegmag :D voor diegene die niets nodig hebben maar tog iets mooi aanbieden voor me ,, je zal wel nog een weekje of 2 moeten wachten dan want heb niet altijd tijd en het maandloon zit al in de auto :D laat maar iets weten ! grtz |
Heb nog deurpanelen van een 5 deurs en een tittentachoblende in zwart met chrome ringen.
|
Quote:
was vergeten te zeggen dat het een 2deurs is :s heb je foto van de tittent. en de staat ? en een prijsje mag ook :D eventueel via pb grtz |
All times are GMT +1. The time now is 21:43. |