![]() |
Zwarte claxonknop Spucknapf-stuur Golf 1
Hallo allemaal,
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een zwarte claxonknop voor mijn nieuwe Spucknapf-stuurtje. De knop moet er netjes uitzien en in hele staat zijn, want hij komt op een gloednieuw stuur. Graag aanbieden via mail of PM. |
normaal wordt er toch een knop bijgeleverd bij een nieuw stuur?
Die krengen zijn moeilijk te vinden. Lokale automaterialenzaak heeft er misschien wel eentje. Kon voor 5 euro hier er ene krijgen inc ring omdat de knop te klein was. |
Quote:
bij een Spucknapf ligt dat net wat moeilijker, past misschien wel een andere naaf in, maar dat hoort niet..;) ik denk dat ruud hem zonder naaf heeft gekocht, Spucknapf is niet nieuw te koop in de winkel. |
classic parts ging ze toch opnieuw leveren?
|
Ik heb er eentje gekocht via Golf1-IG.de was een kerel die had er een aantal liggen.
Type17 had me een linkje gegeven destijds. |
Maar heeft er iemand een knop liggen?? Het stuur word namelijk altijd zonder knop geleverd, zoals elk ander stuur bij VW.
|
Up... Heeft er niemand zo'n knop voor mij?
|
Kijk eens wat ik tegenkwam op Ebay:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...e=STRK:MEWAX:IT Mss kun je er iets mee. Erik. |
Quote:
Ik weet uit ervaring (omdat het pakje via mij aangekomen) dat Ruud inmiddels al voorzien is :thumbup: |
Oh oke dan is het mss wat voor iemand anders want zie de knoppen niet zo vaak te koop staan, zie vaker stuurtjes zonder knoppens staan.
Erik. |
All times are GMT +1. The time now is 22:18. |