![]() |
vento open air
een bekende voor het forum, ik heb deze vento nog niet zo heel lang in bezit. maar ik heb hem als inruil verkregen maar ik wil toch graag terug naar een oudere/oldtimer volkswagen/bmw. hij bevalt me verder super rijd goed maar spreken de oudere me meer aan.
het gaat dus om een Volkswagen Vento 1.8i CL 66 kW / 90 PK Kilometerstand: 213*** er word nog dagelijks mee gereden Brandstof: Benzine Bouwjaar: 20 maart 1996 Transmissie: Handgeschakelde 5 versnellingsbak Kleur: Wit Aantal cilinders: 4 Vermogen: 66 kW (90 PK) Gewicht: 1071 kg APK: 10 juni 2010 Opties en accessoires: Stuurbekrachtiging Polo klinken US bekerhouder Donkere koplampen Donkere achterlichten Centrale vergrendeling met afstandsbediening Elektrische bedienbaar schuifdak (over het gehele dak) Sportinterieur van een Audi A3, bekleed met Alcantara in nette staat, geen scheuren of rare vlekken In hoogte verstelbaar leder gti stuur In hoogte verstelbare bestuurdersstoel In hoogte verstelbare bijrijdersstoel Hoofdsteunen achter Remus einddemper Schroefset Sport pookje In delen neerklapbare achterbank Mistlampen voor en achter Getint glas Reservewiel, krik, gereedschap Toerenteller Koplamphoogteverstelling Leeslampjes voor Bumper in kleur Stootlijsten Mattenset rondom 16inch schmidt modernline 9j breed met nieuwe 195-40-16 banden rondom spacers (2x0,5cm en 2x1cm) hij heeft rondom wel wat roest plekken, de bekende plekker dus onder bij de deuren, achterklep en bij de wielranden. maar het is ook geen nieuwe auto, de onderkant van de auto ziet er nog hartstikke goed uit! laatste tijd vervangen: de gehele ontsteking (bougies, rotor, verdelerkap etc) pakking van de carburateur. Vraagprijs incl alles: €3200 Vraagprijs excl velgen modernline en dan op borbet a 15inch €2400 inruil is mogelijk een goed bod natuurlijk ook! foto's: voor nu... er volgen er nog meer! ![]() foto's van het interieur volgen http://www.mijnalbum.nl/Album=GLR4L6ZF |
foto's van het interieur zijn toegevoegd
|
up teab!
|
Is dat de oude politie auto?
|
ik heb geen idee. volgens mij wel een ex van jou!
maar ik heb wat nieuwere foto's toegevoegd |
7up niemand een semi cabrio :tongue:
|
|
Quote:
:screwy: Je hebt hem zelf gehad.. Waarom vraag je dat? Volgens mij is de LV deur inderdaad uit een politie/ beveiligings vento. |
dat wist ik niet eens hhaha en wat houd dat in dan?
|
Dat je die strepen nog een beetje ziet op de deur.
|
nu dan niet meer :) het is me namelijk nooit opgevallen en ik was hem min 1x in de week dus dan had ik het ondertussen al een keer moeten zien.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:16. |