![]() |
2.0I 2E GTI motor.
:d
|
upsss
|
Hoe zit het met de achterklep. Heeft deze een spoiler en is die schade en roest vrij?
|
Dat 5x1oo onderstel is compleet :D ook de spullen voor achteras erbij?
En past dat onder een 35i? |
Quote:
als je alles hebt van het onderstel past het ook op de 35i ;) |
Achteras kun je niks mee. Die staat niet bepaald recht onder de auto ;) Ik moest het zijscherm eruit slijpen om het achterwiel eraf te halen :eek:
Hij is precies op de achteras geraakt. De nieuwe :thumbup: banden en velgen mankeert niks aan en zitten nu onder mijn MK3 GTI :D De remmerij achter is nog gewoon goed. Zitten zelfs nieuwe remklauwen op :eek: Achterklep is strak gemaakt. Dus geen logo en geen wisser meer. Beginnende roest boven het slotgreepje. Met spoiler aan het raam vast. |
mm jammer zoek een originele achterklep. Waar staat de auto trouwens? En had je mischien een foto van de auto?
Gr rick |
Ik ga morgenavond weer heen. Auto staat in de buurt van Heerenveen.
Maak morgen wel even een foto van het HOK :D |
Top. Mischien interesse in de fusees, maar ik moet eerst kijken wat bij mij er niet goed zit in de voorophanging.
Wiellagers voor nog wel perfect? |
Complete remmerij incl fusee,s gereserveerd voor Dasher
|
2E motor is vanavond gehaald.
|
al foto's?
|
Quote:
Jazeker :D Dit is er van over ;) ![]() ![]() ![]() ![]() Hij is nu al in kleine stukjes en gaat zaterdag naar oud ijzer. De rest gaat allemaal naar het stort. Dit topic mag op slot. :thumbup: |
Oja, dat was de achter die een "tikje" heeft gehad ;)
![]() |
jezus das nie veel meer.
|
Zo sloop ik samen met mijn maatje altijd de auto,s ;) kenteken naar RDW. Casco naar de ijzer boer.
|
:lock:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |