![]() |
Golf 3 TDI in onderdelen
Dit is slechts een interessepeiling en bij genoeg interesse gaat de TDI in onderdelen weg.
3 Deurs uitvoering - TDI motor 339.000 gelopen compleet met bak en kabelboom 700,- - Voorfront met koelvin en radiateur 100,- - El. Spiegels met kabelboom 50,- - Schroefset Tec Tuning 130,- Gereserveerd - complete dash met tellers knopjes ets. 75,- - mat zwarte rechtervoorscherm ( rechthoek knippers )25,- - linker voorscherm lc9z met doffe plekken ( ovale knipper ) 15,- - Rechter Voorscherm Lc9z gewoon goed ( ovale knippers ) 25,- - motorkap lc9z met lakschade en doffe plekken ( ideaal om een roestkap van te maken )20,- - voorbumper Lc9z 25,- - Achterbumper kleur blauw zonder trekhaakgat 25,- - Achterbumper mat zwart met trekhaakgat 15,- - Voorbumper mat zwart 10,- - Koplampen H1/H1 eentje zit een koeienoog in 10,- - Interieur moet schoongemaakt worden 25,- - Deurpanelen voor en achter ( zwart ) 25,- - Vr6 Achterlichten 25,- - smoked rechthoekige knippers voor in de zijschermen 10,- etc. dus hij gaat pas in onderdelen weg als er genoeg animo is zo niet dan blijf ik erin rijden tot augustus Reden: Is niet meer APK waardig ![]() |
90 of 110 pk tdi?
|
90 pk 1z met chip
|
up
|
kick omhoog.
|
hoppa
|
ik heb intresse in de schroefset,kan je me een mailtje sturen op kayserser_38@hotmail.com, ik hoor het graag van je.
|
Quote:
:rolleyes: :rolleyes: Zucht. Een fotootje doet wonderen. |
Quote:
hoezo zucht :screwy: iedereen weet hoe een golf 3 eruit ziet en het word duidelijk beschreven wat er op zit |
De zoveelste interessepeiling. Schijnt een rage te worden.
|
Quote:
rage ? da kan. ik maak nu al een peiling omdat de auto daadwerkelijk uit elkaar gaat ;) |
vr6 achterlichten
schroefset interieur heb ik interesse in. graag van alles een duidelijke foto. |
schroefset is gereserveerd helaas.
van de andere zal ik zsm een foto maken. |
All times are GMT +1. The time now is 01:11. |