![]() |
Ik zou gaan voor 80/60 :d
|
Schroefset, kan je zelf de hoogte bepalen.....
|
Ja dat weet ik maar aangezien ik geen los fussee stuk heb gaat dat ontzettend duur uitvallen, :(
@ Typ 81: Das voor mij een beetje te veel van het goede aangezien ze hier van die leuke drempels hebben zat zelf aan 60/40 te denken maar ik weet niet of dat goed gaat met die lpg tank en als je met 4 man in de auto zit ;) |
Quote:
Ja dat gaat niet zomaar, dat moet een custom schroefset worden van 1400 euro ;) Fusee en veerpoot zijn 1 geheel icm de pitmanarm. |
weer wat geleerd.... :rolleyes:
|
235 euro en je hebt een nieuw setje 60/40 met schokbrekers pm maar bij intresse.
Dan hangt ie met gastank en 2 man achterin netjes recht anders kun je achter je schotels nog verstellen bij deze schokbrekers. pm maar bij intresse ;) |
ik adviseer ook 60-40 omdat die audi's van orgine al een HANGKONT hebben.
Of het nou de 80 de 90 of de coupe is.... tis altijd gehang als je gas geeft haha. :D |
idd, hangen bijna altijd achterover, laat staan als je die grote kofferbak ook nog eens goed benut...
|
Quote:
Ikzelf heb nu weitec icm h&r onder mijn 5 cilinder coupe zitten en hij hangt nooit meer achterover :D Misschien komt het ook door de grote hoeveelheid bumpstops :tongue: |
Die van mij hangt niet hoor, met 80/60 en 5 kilo bumpstops :d
|
Nou allemaal bedankt voor jullie reacties,, het word dus een 60/40 verlaging dat gaat gebeuren in de zomer want dan gaan we hem toch helemaal opknappen alle kleine deukjes worden eruit gehaald en hij word weer compleet overgespoten nou en dan de verlaging dus ook ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:24. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.