![]() |
remklauwen golf 2 gti 16v voorzijde
Zoals de topictitel zegt ben ik op zoek na 2 goeie remklauwen met gangbare ontluchtingsnippels voor een golf 2 gti 16v
liefst compleet en in goeie staat gr mark |
Ik heb ze liggen.
|
en de ontluchtings nippels zijn gangbaar ?
zoja wat is je prijs ervoor gr mark |
VW II of gerling??
|
Heb er ook nog wel liggen, in Zeeland.
|
heb er nu vw II op zitten
gr |
Quote:
volgens mij heb jij een maat met een oranje 206 gti klopt da ? zoja zijn ze gangbaar en compleet ? |
heb misschien niet precies wat je zoekt maar wel een setje dat ook past. jammere is dat er geen 54 mm zuigers bij zitten http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43236
|
Heb nog een setje, liggen hier in de weg en mogen voor een mooi prijsje weg ;) . Ontluchtingnippels zijn voor beide klauwen netjes losjes, slangen zitten er niet bij.
Op te halen provincie Drenthe of te verzenden. |
Quote:
Heb nog een set liggen |
heb ook nog een set liggen kompleet met fusee met nieuwe lagers schijven en nieuwe remblokken
|
heb ook nog een set liggen, gewoon gangbaar !
|
Met de mijne niet meer gelukt?
|
Quote:
nee die dingen waren ook ver heen dus maar ben nu bezig met volkswagenracing als dat niet door gaat horen jullie het wel gr mark |
Kan nu een setje gerling kopen . Maar had laatst ergens gelezen dat daar verschil in zit met de mkII klopt dat ?
gr mark |
Volgens mij moeten die grotere schijven hebben.
|
En andere fusee's
|
hoezo andere fusee's
|
Bij de VWII ziten de remblokhouders aan de fusee[1 geheel]
Bij de GERLING zitten ze aan de fusee met bouten |
Quote:
Hier ben ik dus nu in levende lijven achtergekomen dus :redface: maar ben nu op zoek na 2 fuseelichamen voor girling klauwen wie oo wie |
All times are GMT +1. The time now is 17:08. |