![]() |
vr6 schijven en klauwen op type 1
beste vw peepz,
kwam op marktplaats deze adv tegen, ik weet dat je je fusees moet aanpassen om het passend te maken, hoe zit het met de aandrijfassen??? past dat nog??? ![]() |
fusees
Quote:
Je kan ze pas maken door het stuk wat aan de veerpoot zit af te slanken want de type 1 is een mm of 5 dunner en een gat dicht te lassen en daarna op nieuw te boren ... Maar dan moet je type 2 stuurstangen monteren want de stuurkogel punten liggen 2,5 cm dieper zodat de armen van een.... een te kort zijn als je dit pas hept op een auto dan zou die bijna kei hard moeten worden af geveerd om dat de draagarm en stuurstang niet even wydig staan Waardoor er bij in veren bumpsteer op treedt en de auto zijn wielen na elkaar toe stuurt bij het inveren ofbij heel veel vermogen bij het uit acceleleren De auto blijft zoekerig sturen en dat krijg je er niet uit ... Het kan dus maar dan moet niet veel om het technish verhaal geven zo als bij mijn 20v turbo in en type 1 zie em in actie op vw outlaws in het stukje media.... |
heb het al opgelost, heb de naven en klauwen van een VR6, op mijn aandrijfassen komen de buitenste homokineten van een vr6.... dan zou het wel moeten gaan hoop ik:D
|
klauwen van en remblok houder van een vr6 zitten met 12 mm bouten vast mk 1 met 10 mm.....lagers kan je alles mee schijven zijn ook groter dus 15 inch velgen
je kan er zo een schets plaatje voor maken is wel een uurtje werk vergeet niet 8 mm te matsen...succes |
@Carbreaker: wat voor motor zit er nu in die Golf1?
|
20V turbo, ...filmpje is heeerlijk :)
|
Standaard 20V turbo? Had het idee dat ie wel flink wat vermogen had.
|
nee niet standaard geloof ik !
maar dat zal hij vanavond hier wel neerzetten denk ik !! |
ahha...autosloper eindelijk op volksforum.com... heb hem destijds op lelystad naar volksforum.com verwezen... wij waren die met die oettinger 16v...die sneller als jou was...;)
|
een 20v audi met een eigenbouw spagettiespruitstuk en garret t3 wat naar boven steekt rvs uitlaat 60 mm
8 injectorsvrij programmeerbare die zat er toen nog niet op dta injectie twee tanks en twee pompen enz porsche remmen Richard ik hoop dat je dat volgend jaar ook bent ik had hem toen s nachts om 1 uur klaar moest s morgens in lelystad de wielen nog wisselen remmen ontluchten en de bak afstellen hij was nog zo bleu en stuurde voor geen meter... Mooi stuk die oetinger van jouw heb ook nog een oranje type 1 met 16v en webers stond er voor gaande jaren ook altyd hij stond zelfs nog op de kover van de video band. |
Aha nog iemand met DTA en een 20V, zelf gemapt?
|
Quote:
mooi man.. iig welkom hier op het forum... denk dat de meesten wel van jouw humor kunnen genieten.. |
hey Richard, heb jij nu die Oettinger overgenomen dan? Was toch eerst van je zwager?
|
nope hij is nog steeds van hans....
|
ow oke, maar heb je dan momenteel geen projectauto ofzo?
edit: Lupo... :D |
;)..... richard zonder projecten is richard zonder ester...
|
mel heb jij dat dta dan heeelemaal zelf gemapt ? ja hij loopt op de dta e48 versie maar momenteel zonder map sensor wat erg link is maar heb een nieuwe map sensor van marellie besteld want ik kan die van bosh niet ingelezen krijgen als die van jou wel 1 a loopt op een bosh 250 kpa houd ik me aanbevolen.
Ik moet de motor er toch nog uit pakken want ik heb vorig jaar de drijfstang lagers stuk getrapt onder het mom van de Dood of de gladdejolen Dus moet de krukas tapjes even worden geslepen en ben ik benieuwd wie me een paar bullet proof kan niet kapot lagers kan leveren??? Dan kan ie na die tyd wel los op de test bank worden ingelezen ik ben erg benieuwd,,, |
:) heb ook nog even een fotootje van mijn andere mk1 :) :D
|
|
mooi ding!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:19. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.