![]() |
Achterklep emblemen
Weet iemand hoe het precies zit met de emblemen achter op een golf 1?
Meestal zit "volkswagen" links en Golf met typeaanduiding rechts: ![]() Maar soms zit het ook andersom zoals bij deze: ![]() Is dat alleen bij bepaalde bouwjaren? Zo ja welke? (alleen swallowtails?) Soms zie je ook alleen "Golf" staan en dit is volgens mij een embleem met 2 pootjes ipv 3: (want korter) ![]() Hoort dat ook bij bepaalde bouwjaren? Iemand die weet hoe dit precies zit? |
Is die met 2 pootjes niet een Golf C?
|
Niemand die er iets over weet? :(
|
hallo
ik dacht van te horen ook dat bij de golf1 van 74 tot 76 het (golf) embleem links staat en (volkswagen) rechts bij de mijne is dit toch zo |
tot '76 is idd volkswagen rechts en de andere links
daarna altijd volkswagen links en de andere rechts en ze hebben altijd 3 pinnetjes (ook de golf C embleem) |
Oke tnx! :)
Ik heb toch echter wel een "GOLF" embleem (net zoals die op de onderste foto) liggen met maar 2 pootjes. |
Ben er nog niet echt uit.... :(
Ik heb hier een foto van 2 emblemen met verschillende pootjes, in aantal en afstanden van elkaar. ![]() Is het "GOLF" embleem (voorste) soms niet orgineel en moet je je achterklep gaatjes hiervoor aanpassen of hebben de oudere type achterkleppen andere gaatjes dan de nieuwere? (na '76) |
Nee ik heb hier ook een GOLF embleem liggen, alleen met 3 pinnetjes, en heb het ook 5 min op mijn auto gehad. Paste gewoon in de gaten van een GOLF GLS embleem. Mijne is trouwens van 1980, mss dat het daar aan ligt
Erik. |
Ah het GOLF embleem wat ik heb hoort dus gewoon niet bij een golf 1 achterklep.
Doe je die van jou misschien weg? :) |
Je hebt PM
|
All times are GMT +1. The time now is 17:36. |