![]() |
onderdelen golf en andere
schuuropruiming:
let op, prijzen zijn vraagprijzen.. bieden staat vrij! heb hier een dynamo liggen, golf 2/3?? staat: onbekend (nooit zelf getest) ![]() mag weg voor 2 tientjes Heb ook nog een volledig dashboard te koop van een golf 3. prijs: 30 euri ![]() vw logo golf 2 staat: goed ![]() 10 euro radiator fan golf 3 staat: onbekend (niet zelf getest) ![]() 10 euro bobine, kabels rotor en verdeelkap golf2 ? staat:goed samen of apart. ![]() samen 15 euro kabels verkocht km tellerplaat zilver. golf 3 staat: niewstaat ![]() tientje koelwatertemperatuur sensorhuis golf 3? staat: ziet er nog goed uit maar heb ze zelf nooit getest. sensors zitten er allemaal in en stuk slang mag je erbij hebben. ![]() 15 euro klein spul golf? e.a. bakje van de vorige foto hoort daar ook bij. knoppen: 2 euro pookknop: VERKOCHT deurgreep: 10 euro (geen sleutel bij) bakje (vorige foto) 3 euro voor alles onder de 10 euri geld ook dat je het gratis bij iets anders mag hebben! ![]() dashboard rekje golf 2 bijna al deze rekjes hebben wel scheuren/breuken deze is helemaal heel. staat:goed ![]() 15 euro baksteun golf 1 e.a staat: vettig ;) maar goed ![]() 10 euro verstralers/mistlampen uit een golf 3 gti/vr6 zijn origineel hella. ![]() 7.50 p/st. MFA hendel rechts staat: goed (maar nooit zelf getest) ![]() 17.50 euro normale knipperlicht hendel links staat: goed (print klein beetje vervaagt natuurlijk) ![]() 5 euro GTI logo golf 2 staat: goed ![]() 20 euro? heb je iets anders nodig voor golf 2 of 3 (variant) dan kun je me ook pm'en. Verzenden kan, maar dan gewoon kosten voor de koper. moet er bij vermelden dat ik niet vaak voor 5 uur thuis ben van school/werk dus kan altijd iets langer duren. Liever natuurlijk afhalen (koffie of bier staat altijd klaar) in Oudenbosch (regio Breda/Roosendaal) eventueel ook in Breda(vriendin) of Rotterdam(school) mogelijk. prijzen zijn allemaal vraagprijzen, bied maar raak! reactie hieronder of pm of bellen: 0623277107 |
zijn mistlampen van een golf 3 gti/vr6;)
|
Mistlampen niks voor Maus? Dacht dat die een kapotte/gescheurde had? (Weet het niet zeker..)
edit: voor in de koplamp zie ik.. Had nog niet echt naar de foto gekeken.. Excuus ;) |
heb je toevallig nog dakrails voor mk3 liggen en de kleine rommel errond
weet niet juist wat er stuk ismaar ik kon al eens horen .. grtz |
alleen van een mk3variant, gok dat dat langer is.
gr Joosy |
Heb je ook een G60 onderlip? Mzzl Juul
|
nee die heb ik niet.
en UP! |
heb ook nog een volledig dashboard te koop van een golf 3.
prijs: 35 euri ![]() |
UP!
Kan eventueel meegenomen worden naar Volksdub dit weekend. |
Doe mij dat koelwaterhuisdinges maar. Pm ff voor details
[edit]zie net je sig; ik weet waar je woont :)[/edit] |
pm
|
niks gehad?
|
Dashboard verkocht
koelwatersensorhuisje verkocht teller plaat verkocht cockpit verkocht GTI logo verkocht Kan mn beginpost niet aanpassen dus nog aantal kleine dingetjes erbij: -Binnenverlichting golf 3 (zonder dakraam) €7,50 -grill lijst golf 3 kleur zwart. €7,50 -koplampen golf 3 Heb 2 setjes. 1 rechter koplamp heeft een pitje in het glas. €35,- per set -Achterlichten golf 3 wit met booskijkers. ![]() €35,- voor de set Prijzen zijn bespreekbaar, vooral als je meerdere dingen afneemt. |
heey heb je dat frame nog voor een golf 2 dashboard? zoja zou 'm graag van je overnemen, hoe ziet hij eruit rond de radio opening?
|
zal er eens een foto van gaan maken voor je.
tevens, UP! |
Up!
|
Up!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |