![]() |
Joehoe,eindelijk weer een mk2 Jetta!!
vanochtend richting marco(mr cool) gegaan om de polo om te ruilen voor deze jetta,daar moest echter nog wel even de koppeling van vervangen worden :D ben dus aan de slag gegaan en had de koppeling er vrij vlot inzitten,toen mijn oog viel op een lichte waterlekkage bij het thermostaathuis.dacht ik ook even snel te fixen maar helaas,flink wat krachttermen later lekte die nog harder als toen ik begon.gelukkig droeg marco de oplossing aan in de vorm van een kitspuit met weet-ik-veel-wat-voor-smurrie,en toen was de lekkage vlot verholpen.
al met al heb ik me super vermaakt vandaag,en ben met een supercoole slee(ook lekker veel pit in de 1.8k-jet!) huiswaarts gegaan.marco,bedankt voor de leuke deal,de hulp,het bier en de verbale ondersteuning als het tegenzat:D:thumbup: foto's; het slagveld bij marco op de oprit;) ![]() onderweg op een ind.terrein nog wat kiekjes geschoten; ![]() ![]() ![]() tot zover voor vandaag,updates will follow! |
benieuwd wat dit gaat worden! :tongue:
en de plannen zijn......? |
sowieso plat op z'n pens met een leuk retro-velgje eronder,en voor de rest meer in nettte staat zetten icm wat details.
|
Nogmaals van harte:D beniewd wat het gaat worden
|
weeer een jetta erbij :thumbup:
|
thanx,volgende week eerst maar het dashboard afbouwen en de waterlekkage netjes verhelpen,carterpan lekt ook,moet ook gefixed. heb al precies in m'n hoofd hoe die eruit komt te zien,maar dat zet ik hier niet neer:D:D:D
|
zoals ik al zei: vet interieur :thumbup:
ben benieuwd hoe je deze gaat maken. |
:eek: weer een ! mooie wagen hoor Gerben, super dat interieurtje wij komen hem binnenkort wel even bekijken :thumbup:
|
Vette bak! Haha, mooi dat ie bevalt! De andere sleutels zijn inmiddels ook terecht. Veel plezier ermee!
|
Van harte Gerben , welkom bij de club :D
|
Quote:
:thumbup: vergeet je die niet mee te nemen naar leeuwarden? |
Quote:
thanx alberto! |
Mooie jetta gerben !
Succes ermee ! |
:shake: daar gaan we weer.......
:D hup! naar moederaarde met dat ding :cool: |
:d:d
|
Quote:
Als jij daar ook heen gaat neem 'k ze dan wel ff mee inderdaad :thumbup: . De andere wielen er al onder? De polo staat inmiddels wel op 15 inch staal haha :D Blij dat het regent nu, kan de olie weer ff van de oprit spoelen :shake: :D |
Quote:
nee,ben toen ik thuis kwam de douche ingedoken en me gelijk door moepie naar de kroeg laten brengen.....morgenmiddag misschien even kijken :D foto van de polo?:d |
mooie kontenkar gerben, die plannen van jou komen best goed ;)
|
is ie nou nog niet verlaagd :D
|
jawel,op 1 wiel:d
1band is nl. leeggelopen. zal er zo eens even naar kijken,heb al een lijstje met dingetjes die me niet bevallen;) komt goed guys! |
All times are GMT +1. The time now is 02:47. |