![]() |
eigenaar golf 1 gti pirelli gezocht KV-82-**
een aantal jaar terug heeft mn broer zn pirelli verkocht aan iemand in purmerend, het gaat om een witte met 16v KR blok en ATS Cups plat op zn gat!
ik vroeg me af of iemand deze kent, zou graag in contact komen met hem! kenteken KV-82-** |
Als het geen origineel Nederlandse Pirelli is vind je hem niet hier op 't forum, hier rijden ze alleen in echte Nederlandse auto's. :D
|
En effe wat info die misschien wel van pas komt: je kunt via het RDW in contact komen met de eigenaar van de auto, als je het hele kenteken hebt.
De kosten zijn iets minder dan 8 euro. Je stuurt dan een brief of mail of whatever naar het RDW met het verzoek contact te leggen met de eigenaar. Het RDW stuurt dit door naar de eigenaar, inclusief al jouw gegevens en de reden waarom je met hem in contact wil komen. De eigenaar van de auto kan er dan voor kiezen contact met je op te nemen. |
Benieuwd of er na 4 jaar nog iemand is die deze eigenaar kent?
Tip van de RDW nog niet gedaan, zo belangrijk is het nu ook weer niet ;) Mijn broer en ik zijn gewoon erg benieuwd wat er met deze Pirelli is gebeurd in tussentijd! |
All times are GMT +1. The time now is 23:10. |