![]() |
14 inch staal met 185/50 bandjes
Wegens een andere auto bied ik deze staaltjes aan. Hebben ongeveer 3 weken onder mijn mk3 gezeten en voor die tijd zijn ze ook van een forummer geweest. Past zonder problemen onder zo'n beetje alle 4x100 vw's. hierbij wat foto's.
![]() ![]() ![]() Profiel zit rond de 2 2,5mm, genoeg om deze zomer nog door te komen. Ik heb er 75,- voor betaald, dat wil ik er ook voor hebben. Mvg Sander |
up
|
up, ruil met vr6 velgen of 5x100 staal is mogelijk
|
waar is het af te halen ? mvg arjan
|
schiedam
|
schiedam hoe ver is het rijden van af assen?
mvg arjan v |
1743 km hoorde ik laatst van iemand.
|
Quote:
das best een eindje ja, schiedam ligt naast rotterdam dusss... @arnaud, bijna goed :thumbup: |
ruilen met audi velgen ook mogelijk(5x100) 15 inch
deze dus ![]() |
Is dat 75 per velg of per 4?
|
Quote:
alle 4 :thumbup: |
Quote:
75 € is wel een nette prijs. Even rekenen, Schiedam ongeveer 141 km vanaf Den Helder. ongeveer 2 uur heen, 2 uur terug. zijn ze inc kapjes? Ik ga er nog eventjes over denken. |
Quote:
nee helaas geen kapjes maar er is vast wel iemand op het forum die wat heeft liggen |
Quote:
Dat is jammer, maar niet echt een probleem. ik zoek toch nog een paar staaltjes voor de winter en voor het opknappen van mijn ats-jes. Ik wil ze wel op komen halen voor 75 eu. Of maybe voor de afstand voor 60 :D |
Quote:
60 vind ik te weinig kan ik ze beter naar de oudijzerboer brengen, je kan ze ook op me werk halen, scheelt weer 20km :D |
Quote:
75 is ook goed :D Tja, ik denk toch dat het weekendwerk wordt. |
Quote:
geen probleem, zaterdag moet ik ook werken, dus kijk maar even |
Quote:
Zaterdag is goed, stuur maar even een pm. |
ze zitten ondertussen onder de auto :)
|
Quote:
iid verkocht ennuh foto's :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:57. |