![]() |
paar velgjes te koop
set1
Een setje Schmidt MX line velgen, steek 4x100 7x13" ET20 8x13" ET 0 Met 4 zo goed als nieuwe Dunlop SP2000 banden (7,5mm profiel) in de gezegende maten 175/50-13" (eventueel ook zonder banden) 2 voorste velgen hebben minieme borduurschade (zie foto, dat is het ergste), voor de rest zijn ze als nieuw !! vaste prijs = 500€ (tegen meerprijs met gepolijste rand) de 7x13 ![]() de 8x13 ![]() ![]() de schade, het lijkt misschiens groot, maar 't is een heel klein hapje met een kras ![]() set 2 een setje Cosmics, steek 4x108, in de maat 6x14" ZEER ZELDZAAM eentje heeft las- en richtwerk nodig ![]() prijs = 250€ set 3 een setje Speedline, prachtige cult velg !! steek 4x100 in de maat 5,5x14" erg goede staat, moeten alleen gepolierd worden ![]() prijs = 300€ (tegen meerprijs gepolijst) set 4 een setje MSW velgen, goed als wintervelg?? steek 4x100 in de maat 7x15" ET26 ![]() prijs = 75€ (tegen kleine meerprijs in elke gewenste kleur gepoederlakt) dat ist voorlopig ... |
Die laatste zijn mooi onder een Rallye denk ik.
|
Bennie... niet denken :p
|
euhm...helft van de foto`s werken niet
|
Bij mij werken ze wel
|
Zie ik ook Zender Turbo's??
|
Quote:
mja en die staan weer nie tekoop :mad: wat is trouwens een kleine meer prijs voor de poedercoat ? ik zoek nog wat aparts voor de variant . 15" et20 of 25 weet nog niet wat :confused: als het maar geen bling bling is :eek: |
zender turbo's idd, 14", en niet te koop :wink:
meer prijs zou max 25€ zijn ... greetz |
Quote:
thanks hou het ff in me achterhoofd |
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |