Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Wielen en banden (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Banden lopen aan schroefset probleem (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71611)

cmart187 18-06-2010 11:05

Banden lopen aan schroefset probleem

Beste mensen,

Dit zijn de wielen

dit zijn de achter wielen, deze lopen heel er aan ivm lage ET waarden. Ik heb er veerweg begrenzers tussen gedaan ( Blokjes ). helaas loopt hij nog steeds aan.

Ik ben bang dat hij met bumpstops ook gaat aanlopen. Ik heb een schroefset van V-maxx en helaas vind ik ze niet stuk genoeg.

Ik wil mijn auto graag zo laag mogelijk zonder aanloop.

Iemand enige tips?

joske2 18-06-2010 11:42

ik zou bumpstops proberen, deze zorgen ervoor dat de veer niet meer verder inveren kan.. die blokjes die je tussen de veren legt heb ik ook gehad, deze werken helemaal niet!

succes!

Herm Schreurs 18-06-2010 12:02

Je kunt beter zorgen dat je wielen meer naar binnen komen (afdraaien indien mogelijk of andere velgen)
Met bumpstops doet je wagen heel raar als je bijvoorbeeld in een bocht op de snelweg zit en je krijgt een heuvel of een dip in de weg.
Hij zou moeten kunnen inveren maar je veerweg is op.

jettaracing 18-06-2010 13:23

Quote:
Originally Posted by Herm Schreurs
Je kunt beter zorgen dat je wielen meer naar binnen komen (afdraaien indien mogelijk of andere velgen)
Met bumpstops doet je wagen heel raar als je bijvoorbeeld in een bocht op de snelweg zit en je krijgt een heuvel of een dip in de weg.
Hij zou moeten kunnen inveren maar je veerweg is op.

Valtop zich weel een beetje mee hoor , het halve forum rijd op bumpstops ;)

Maar je zou dan ook een iets smallere bandenmaat kunnen pakken ,die nog iets meer getrokken staat , dan heb je ook meer ruimte .
En V maxx niet stug ? de meesten vinden die sets juiste TE stug .

cmart187 18-06-2010 19:02

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Valtop zich weel een beetje mee hoor , het halve forum rijd op bumpstops ;)

Maar je zou dan ook een iets smallere bandenmaat kunnen pakken ,die nog iets meer getrokken staat , dan heb je ook meer ruimte .
En V maxx niet stug ? de meesten vinden die sets juiste TE stug .

Ja drm heb ik ook voor v-maxx gekozen. ik ga dan bumpstops proberen, ik wil sowizo geen andere velgen. ik vind deze velgen perfect staan.

ik zie ook dat de ene kant wat lager staat dan de andere terwijl ik ze op laagste stand heb staan, zou dat kunnen komen door lekke dempers ?

jettaracing 18-06-2010 20:05

Lekke dempers hebben niks met de hoogte te maken , daar zorgt de veervoor .

de clown 18-06-2010 21:34

desnoods een spoorverbreder ertussen

Der Einzer 18-06-2010 21:42

Quote:
Originally Posted by de clown
desnoods een spoorverbreder ertussen

dan komt ie nóg verder naar buiten lijkt me , terwijl hij juist meer naar binnen moet

Kaj_A 19-06-2010 07:46

Ligt er maar net aan hoe je de topictitel leest :D

Plattere band een optie?

Johan-dtc 12-07-2010 18:04

afdraaien om de et waarde te verhogen

Ebut 12-07-2010 18:23

Omhoog schroeven?

All times are GMT +1. The time now is 16:02.