![]() |
Te koop Golf G60 project (VERKOCHT)
Wegens beeindiging project,verkoop ik hierbij mijn Golf G60 project.
Auto gaat alleen in onderdelen weg,dus NIET compleet. ![]() ![]() ![]() Hierbij een lijstje met de onderdelen. - G60 motor met lader van een golf rallye(VERKOCHT) - G60 versnellingsbak(VERKOCHT) - Rallye intercoolerset (VERKOCHT) - Complete stuurbekrachtigingset voor Golf 2(inclusief kniestuk) (VERKOCHT) - Schakelmechaniek voor bak met kabelschakeling(VERKOCHT) - 4 x zwart getinte ramen 100 euro - zgan voorruit groen,met groene band 50 euro - Nieuw type deuren strak gemaakt en met audi handgrepen(VERKOCHT) - Half strakke achterklep met achterruit zonder gaten 150 euro - L voorscherm 40 euro - R voorscherm met gleuven 40 euro - Strak gemaakte G60 achterbumper 35 euro - Originele G60 bumpers (VERKOCHT) - Zwarte hemelbekleding met opendak (VERKOCHT) - Zwart vloerkleed 30 euro - Golf 3 dash compleet en passend in golf 2. (VERKOCHT) - Bijna nieuwe Bonrath embleemloze grill 30 euro - Heldere koplampen met kruis(VERKOCHT) - Rood/zwarte achterlichten(VERKOCHT) - Cup Spiegels 30 euro En nog veel meer,ben vast iets vergeten. Alles zit nog in de auto,dus is te horen en/of te zien. Bij interesse ff pbtje. |
prijzen verplicht..
|
wat vraag je voor het rijdend chassis?
via pm aub ;) |
Hallo,
Het chassis is niet rijdbaar meer. Subframe en achteras met remmen zijn al weg. Voor kale carrosserie wil ik 750 euro hebben. |
prijs voor de aangepaste golf 3 dash ?
mag via PB |
prijzen bij elk onderdeel zijn verplicht. TEAB werken we hier niet mee.
|
zou je me is een paar foto's kunnen sturen ?
deuren , koffer , voorschermen en originele G60 bumpers rossignolronald@hotmail.com thx |
Dashboard weer te koop wegens niet na komen afspraak.
|
Alle prijzen zijn bespreekbaar.
|
hallo
heb je er nog een interieur van zoja wat voor interieur mvgr mark |
motor met lader nog tekoop?
van waar ben je ergens en hoeveel bar geeft de lader? mvg jelle |
advertentie gewijzigd
|
Hoe is het blok en de bak? En wat is je uiterste prijs? Ik wil zo'n blok nl in mijn mk1 leggen.
|
Motor heeft ongeveer 166000km gelopen,is origineel.
Wil voor motor,G-lader en bak €800,-hebben. |
is het chassis met of zonder schuifdak?
|
Quote:
Het is een 16v chassis met schuifdak. |
:( :( jammer,zoek een mooi chassis zonder schuifdak
|
Complete digifant systeem ook los te koop??
|
Quote:
Hee Erik, Nee is niet los te koop alleen compleet bij de motor en deze is onder voorbehoud verkocht. |
Is de bak er nog?
En wat is de staat hiervan. Kan hem mooi gebruiken voor mijn 1.8 16v pl blok (volgens mij :rolleyes: ). Gr |
All times are GMT +1. The time now is 22:36. |