![]() |
Jerry-C
hallo :D ,
Ik ben Jeroen, ik woon in Wognum en ik ben 16 jaar oud :( ik ben ruim een maand te laat 16 geworden dus een brommerrijbewijs zat er niet meer in voor mij :shake: Ik heb ook geen auto :rolleyes: maar toch heb ik me hier aangemeld, gewoon om een beetje "virtuele ervaring" op te doen ;) en ik natuurlijk zo snel mogelijk mijn 1e VW aan te schaffen ;). Maar daarvoor moet ik eerst maar een baan zoeken omdat mijn vorige bedrijf door de economische omstandigheden moest stoppen :mad: . mijn ouders rijden ook volkswagen :thumbup: , dat zal ook wel hebben meegespeeld dat ik hier terecht ben gekomen :cool:. na een tijdje een rood/roze seat toledo gereden te hebben, een golf 3 variant gekocht omdat het dakraam lek was :wow: dichtgekit, ducktape niks wou helpen. en begin mei dit jaar is de golf ingeruild voor een heuse passat 1.8 turbo met 150pk :thumbup: omdat me vader op den duur een caravan wil en ik te groot werd :screwy: hobby's: computeren, bij/met vrienden sleutelen aan brommers en een heuse peugot 205 en gezellig doen met vrienden enzo :thumbup: plaatje bij het praatje: :) de golf: ![]() ![]() de passat: ![]() en de 205 :tongue: ![]() Groeten Jeroen :drive: owh, dit ben ik:P ![]() |
welkom.
|
welkom , mooi hé die smilies :D
|
thx, zeker leuk die smilies, misschien leer ik het nog af :D
|
All times are GMT +1. The time now is 11:50. |