![]() |
project golf mk2 vr6
Hallo,
Ben jeffrey 20jr oud en ben bezig met een golf 2 vr6 motor is een aaa 2.8 opgeboort naar 2.9 spagetti jd chip op maat tussen de 190 en 200pk gok ik motortje loopt lekker naar wat nieuwe onderdelen oa: llm lamba sensor blauwe sensor nou hier wat fotos toen ik hem kocht ![]() ![]() toen ik hem gepakkeert had en terug kwam... ![]() toen ben ik hem gaan strippen ![]() ![]() en nou heb ik hem een beetje opgebouwt voor de schade expert die woensdag langskomt, wat allemaal via het waarborg fonds loopt ![]() ![]() ![]() ![]() de auto word geheel van buiten overgespoten :) en van de winter onder de kap als de motor gereviseert word verlanglijstje: gereviseerde motor (mischien een turbo) bbs rs 16inc leder interieur rvs uitlaatsysteem met een S bocht aan het eind en wat kleine dingen enz ik ben niet iemand van verhalen typen dus heb ik er maar een aantal fotos bij gezet:tongue: |
gave bak, heeft een tijd te koop gestaan op autotrack/autotrader, toch? succes!
|
Mooie basis met die vr!
|
Quote:
ja klopt bij een stel beunhazen :screwy: mag het bedrijf denk ik niet noemen maar je zal het vast wel weten :) |
Quote:
ja ik weet wel welke je bedoelt denk ik, ze hadden ook een tijdje een einser staan (die was omgebouwd van 1.1 naar GTI) voor een belachelijke prijs. |
Quote:
ja heb hem gezien... |
leuk ding, zonde wat ze er mee gedaan hebben! dunne bumper staan hem ook goed :cool:
|
Quote:
hey bedankt ja klopt maar komt wel weer goed, duurt even wil je het goed doen |
Hey jeffrey, ook al op volksforum.
mooie wagen kerel ! gr Molle |
ook op het forum ;)
je had me vorige week ofzo nog toegevoeg op hyves =) |
Quote:
ja bedankt man! :) |
Quote:
ja klopt ja die vr6 van jou stond een poosje geleden op mp toch? |
Quote:
jaa dat klopt! ik heb mijn golf 4 er tegen geruild (Y) ;) |
stoere bak, maar waarom breek je 'm af, en bouw je 'm weer op als de schade expert langskomt?
|
Quote:
de plastic ophangpunten van de achterbumper waren afgebroken door de schade dus had ik de hele auto gestript en gelijk dunne bumpers erop gezet enz |
Quote:
met meer schade krijg je toch meer uitgekeerd? |
Quote:
dat wel maar ben anders bang dat ze zeggen dat de auto het niet waard is om te laten maken en dan krijg je gewoon de dagwaarde.. de schade expert komt dinsdag ipv afgelopen woensdag dus even nog afwachten :) |
Grappig deze auto is van een maatje van mij geweest.
Hij heeft er altijd veel plezier van gehad. Vind alleen persoonlijk de dikke bumpers mooier. Veel plezier ervan. |
Quote:
Erwin zeker? Ik heb ook over de dikke bumpers zitten twijfelen. Als iemand een komplete set gti of G60 wielranden+lijsten+dorpels heeft ben ik zeer geintresseert, maakt niet uit als ze verweerd zijn |
hej, ziet er leuk uit!
Toevallig in het echt gezien...vanavand langsrijdende op de dichterslaan haha grtz |
All times are GMT +1. The time now is 19:44. |