![]() |
6N2 GTI daily ride
Zo, zal mijn daily ride ook eens in de groep gooien.
Zoals gezegd het is een 6N2 GTI uit 2000 geworden :D . Het was even wennen na de Passat maar dat overleef ik wel weer.... :tongue: Ondanks dat de Polo te koop staat ga ik gewoon door met cosmetische extra´s.... :D Zo gekocht. Onder tussen heb ik een setje BBS RC 7,5 x 16 ET 35 gekocht. ![]() ![]() En nog even wat van het interieur, niet dat het spannend is maar toch. ![]() Wat gaat er allemaal gebeuren met de Polo, eerst gaan we hem voor zien van Aero wisser´s, zowel voor als achter (voor al gedaan, vandaag achter binnen gekregen) Andere wielen, 7,5 x 16 BBS RC (reeds gedaan) denk dat deze de orginele kleur weer gaan krijgen.... :rolleyes: Alu setje pendalen (vandaag binnen gekregen) Verlagen, weet nog niet hoe en wat dus dat wordt nog uitgezocht :D (sugestie´s zijn welkom) Laat maar horen.... :thumbup: |
Fijne basis Lars, altijd leuk zo'n 6N2 GTI. RC's lijken nu idd een beetje shabby, opfrisbeurtje zal ze goed doen!
|
@Arnaud, komt goed..... :thumbup:
|
Heb ze ook onder mijn Bora, heb ze ontlakt en laten spuiten in hoogglans zwart en daarover 3 lagen darkchrome-effectlak, benadert het origineel en is toch nét even anders.
Misschien een idee. Zal nou weer ophouden te threadjacken, succes ermee, komt vast goed! :thumbup: |
Quote:
Juist, dit is wat ik bedoel Arnaud hele super zo.... :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:39. |