![]() |
4x orginele bbs rs 301 randen (0.5 inch)
heb hier nog 4 orginele randen van mijn 301,s over deze randen zijn orgineel 0.5 inch zit wel werk aan stoeprand schade blankelak afgebladerd
en volgens de bbs kenners worden deze niet meer gemaakt ook imitatie kunne ze dit niet namaken gereseveerd ![]() |
tom (forum naam) wil ze denk ik graag hebben \,
stuurt hem eff pb ;) |
Quote:
heb een pbtje gestuurd bedankt voor het mee denken :thumbup: |
gereseveerd
|
Aangezien die gister een setje 301's heeft gekocht..
Waar is de rest van de velgen Córne ?? |
Quote:
onder de rallye van coranda :D alleen zit er al 2weken onder hoor dus ik heb gister geen 301,s gekocht wel rode logo,s en stickers geplaatst ![]() |
Nee ik bedoelde dat Tom gister 301's had gekocht.
En daarom die randen nodig heeft. Ziet er goed uit die velgen op de rallye |
Quote:
ssssst moest geheim blijven ;) ja de 301 staat bijna overal onder ;) maar ben er super tevreden over hoor :tongue: |
Teveel gezegd :D
|
Ach ja, kleinigheidje hou je toch :D
Ik haal ze volgende week op. Heb je nu 1"randen op de bbsen zitten? Ziet er goed uit idd :thumbup: |
Quote:
ja vond dat zelf wel bij de brede schermen van de rallye passen vindt 7,5j iets te iel voor een rallye vooral achter vallen ze dan een meter in de kast :shake: nu nog wel maar niet zo heel erg en met bredere achter randen rij ik met die bruine rallye mee maar nu merk ik echt dat dit geen rijden is ;) gewoon 4 dezelfde breete eronder rijdt het best ook al is het niet altijd mooie :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 21:07. |