![]() |
Mijn Einser...
Hallo allemaal,
Ik wou jullie even wat pics tonen van mijn Ener die ik tijdje geleden gekocht heb. nu mijn examens bijna gedaan zijn zal ik er waarschijnlijk kunnen aan beginnen.. het is een 1600 dieselke "rabbit" van 83. Net over 200dkms, en in vrij goeie staat. Aan de buitekant heeft ie wat aandacht nodig, en ik ga em waarschijnlijk wel es herspuiten, maar das nog niet voor nu... Interieur is ok, en motor ook. Ik wil em voort moment gewoon op zn buik leggen, en ATS Cupkes onderschuiven. ondertussen remmen nazien, motorke opkuisen enz... later missch kooike en 16v erin, maar ik ben er nog niet goed uit, dat zal waarsch zijn voor als em oldtimer is... En bovendien droom ik nog steeds van een Oer gti, dus bij deze als iemand er enen weet hier in Belgie te koop... Greetz Damien PS : k denk dat mijn pics enkel als bijlage gaan staan, dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om ze te vergroten..? merci :) |
Goede basis, succes met je project :)
|
idd mooie basis
pics als je der iets aan verander :wink: :p Greetz Steve |
|
zal ik zeker doen!
sabinetje : merci he :) Is er hier iemand die goed overweg kan met paintshop, en die zin heeft om es te laten zien hoe hij zou zijn met verlaging en ATS cupkes ? Greetz Damien |
oettinger
Puc van cleaned heeft nen oettinger tekoop... ik weet niet of hij hier ook op het forum zit ander moet je maar eens zoeken é
btw schoon golfke weer eentje da er gaat komen op de parking van VHTI :D greetz Q |
ja Puc zit hier ook, maar dat project gaat volgens mij toch alleen in 1 keer de deur uit?
|
Thx, maar toch liever gewone gti..
BTW als die paintshop weldoener er missch ook een grote Gti voorlip wil onderdoen, wat die wil ik ook... Als iemand een voorlip, spucknapfstuurke, en golfbal voor op pook heeft : laten weten e |
nog even enkele pics bijzetten.
Nog niemand die de fotoshop even wil doen?? aub?? :p :confused: Greetz Damien |
|
Quote:
Foto's werkt heel makkelijk, de link ervan ff tussen [img] [/img] zetten :biggrin: |
thx maat.. :)
|
kleine mini update : brede voorlip gekocht...
ik denk er nu wel meer en meer aan om vollop voor een gti te gaan, en de diesel evt te verkopen...Mochten er geintresseerden zijn : laat maar weten e? Mocht iemand gti weten staan in belgie , laat ook maar weten.. greetz Damien |
Dus de diesel gaat weg?
|
een richtprijs is ook wel gemakkelijk voor geinteresseerden
|
mag weg voor goed bod, staat is te zien op foto's, maar in elk ander geval houd ik em en misschien circuit kotje van maken met 16v erin of zo :)
Ik heb trouwens zicht op een gti, dus misschien komt mn droom algauw uit... greetz damien |
All times are GMT +1. The time now is 11:59. |