![]() |
Garage sale....
Spullekes die ik toch niet mis of in de weg staan ga ik eens lekker opruimen.
Wat ik heb staan cq liggen... mk3 gti interieur recaro € 350,- mk1 gti interieur voorstoelen + achterbank € 75,- mk2 gti panelen zwart/grijs 4 stuks € 20,- mk2 voorstoelen volgens mij van een gti € 50,- mk2 grill 1x origineel + 1x embleemloos € 15,- mk2 achterlichten meerdere setjes € 10,- per set mk3 achterlichten i.z.g.s. € 25,- mk1 chrome lijstenset 6 delig VERKOCHT mk1 achterlichten set wit/rood VERKOCHT mk1 achterlichten origineel VERKOCHT mk3 achterbak kunstofpaneel € 15,- corrado dash pas gezaagd voor mk1 gratis anders naar de sloop meerdere dashboard delen voor corrado € 5,- per stuk mk3 originele gti velgen zonder banden € 100,- mk1 ramenset groen zonder voorraam VERKOCHT raceland gordelsset zilverkleur € 50,- Alles op te halen in delft op afspraak :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en omhoog :)
|
En een zondag schop...
|
weekend uppie!!
|
hop weer naar de top :D
|
spullekes verkocht en weer een schop :thumbup:
|
Deurkaarten grijszwart interessant voor mijn MK2 TD... maar weet niet of dit exact matched met mijn Corrado stoelen...
|
Quote:
dan moet je toch echt komen kijken met een stoel :thumbup: :D en als je dan op zaterdag komt is er ook nog een bakkie koffie voor je ;) |
Hupsakee
|
in the picture :)
|
Schop!
|
Weer eens uit de dikke laag stof halen.....
Mensen het zijn vraagprijzen, bevalt de prijs je niet doe dan een leuk bod :thumbup: |
mk1 interieur verkocht :) en een uppie :cool:
|
ff de lijst opgefrisd :)
mk3 gti interieur recaro € 350,- nu € 250,- mk2 gti panelen zwart/grijs 4 stuks € 20,- nu € 10,- mk2 voorstoelen volgens mij van een gti € 50,- nu € 30,- mk2 grill 1x origineel + 1x embleemloos € 15,- nu 10,- mk2 achterlichten meerdere setjes € 10,- per set mk3 achterlichten i.z.g.s. € 25,- nu € 20,- mk3 achterbak kunstofpaneel € 15,- nu € 10,- mk3 originele gti velgen € 100,- nu € 50,- raceland gordelsset zilverkleur € 50,- nu € 25,- |
bump...
|
foto's van de velgen?
|
Quote:
![]() Zal dit weekend ff nieuwe maken heb ze al een tijdje boven staan dus zou niet meteen weten hoe ze er verder uitzien. Vuil zijn ze iig wel :D |
Hey, heb je toevallig een fotootje van de grilles? Eventueel wel interesse. ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:50. |