Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Monteur met verstand (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=75404)

Baytjeh 21-09-2010 21:38

Monteur met verstand

Hey ik heb vandaag mijn gereviseerde turbo ontvangen(VNT 15).

Deze wil ik z.s.m laten vervangen met de huidige, wie kan dit voor mij doen in Zuid-Holland-Zuid.

Wil ook wel buiten Z-H-Z rijden, maar dan max 50/75 KM vanaf R'dam :D

Het gaat om de volgende auto:

Vw MK3 TDII 81KW

Groetjuuuuuus :thumbup:

Ron mk1 22-09-2010 18:12

Elke fatsoenlijke garage heeft er verstand van , maar volgens mij zoek je gewoon iemand die het cheap ass wilt vervangen.

Sorry dat ik erg direct bent, je post 5 keer hier op het forum en dan vraag je zoiets.

EVentueel kan je hem bij mij op de zaak laten vervangen , is in heerhugowaard ( noord holland) zie autoservice beco als adverteerder hier.

dennis 22-09-2010 18:17

Gereviseerde vnt turbo? Een goede monteur monteert deze niet gereviseerd. kwaliteit ervan is slecht omdat er geen orginele delen van verkocht worden door de fabrikant van de turbo (garrett)

Dennis

indewarre 25-09-2010 19:32

Quote:
Originally Posted by dennis
Gereviseerde vnt turbo? Een goede monteur monteert deze niet gereviseerd. kwaliteit ervan is slecht omdat er geen orginele delen van verkocht worden door de fabrikant van de turbo (garrett)

Dennis

een goed gereviseerde kan beter zijn dan een nieuwe

jettaracing 25-09-2010 20:19

Quote:
Originally Posted by indewarre
een goed gereviseerde kan beter zijn dan een nieuwe

:thumbup:

Typ 81 25-09-2010 20:29

Quote:
Originally Posted by Ron mk1
Elke fatsoenlijke garage heeft er verstand van , maar volgens mij zoek je gewoon iemand die het cheap ass wilt vervangen.

Sorry dat ik erg direct bent, je post 5 keer hier op het forum en dan vraag je zoiets.

EVentueel kan je hem bij mij op de zaak laten vervangen , is in heerhugowaard ( noord holland) zie autoservice beco als adverteerder hier.

Wat is dat nou voor domme opmerking? Iedereen moet toch ergens beginnen. En niet elke VW liefhebber is bij uitstek ook handig. Of mag je dit soort dingen pas vragen als je al 8 jaar doorgewinterd op VF zit? Beetje kortzichtig.

ronnie_v 25-09-2010 20:32

Dus je zoekt een monteur met verstand? Die bestaan niet, want dan had hij wel een ander ( lees beter betaald) vak gekozen :D

marcel #2 25-09-2010 20:36

dat klopt, maar het is geen lastige klus

indewarre 25-09-2010 20:58

is idd maar een paar boutjes en een nieuwe pakking een brug is wel eigenlijk wel een must turbo zit nogal verstopt

SubdubberGT 25-09-2010 22:08

wie heeft hem gedemonteerd dan??? neem aan dat hij er ook af is gehaald;)

indewarre 25-09-2010 22:28

ik had een vnt 17 genomen met andere nozzles een chip op maat en een groter fmic maar dat is ieder zijn eigen

lijkt me ook niet echt handig met een defecte turbo nog gaan rijden krijg je al die metaaldeeltjes in je cilinders.

jettaracing 26-09-2010 10:17

Quote:
ik had een vnt 17 genomen met andere nozzles een chip op maat en een groter fmic maar dat is ieder zijn eigen

lijkt me ook niet echt handig met een defecte turbo nog gaan rijden krijg je al die metaaldeeltjes in je cilinders.

Moet ook het geld er voor zijn he :thumbup:

Kan ook zijn dat gewoon het verstelmechanisme vast zit , dan krijg je verder niks geen rommel van je turbo in de motor hoor .

Maar het is iid geen hele dikke klus ,maar wel makkelijk als je ook even onder de auto kunt komen :rolleyes:

indewarre 26-09-2010 18:30

als het mechanisme vastzit kun je em ook schoonmaken is ook nog een optie :)

jettaracing 26-09-2010 18:33

Quote:
als het mechanisme vastzit kun je em ook schoonmaken is ook nog een optie :)

Staat hier ook al een topic over :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 22:00.