![]() |
RDW Voertuiggegevens
Iemand hier ook problemen met de rdw site??
Afdeling voertuiggegevens online werkt bij mij niet. The page cannot be displayed Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed. |
ik heb hetzelfde probleem :confused:
ik dacht dat mijn laptop hem blokeerdde (firewal oid),maar daar ligt het dus niet aan blijkbaar want jij hebt er ook last van :D geen idee wat dit dan kan wezen :( |
Je schijnt ook problemen te hebben met Volksforum.com: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=75910
:tongue: |
Quote:
Misschien hun wel met mij ;) :tongue: |
Geen probleem hier.
|
Quote:
waneer is datum tenaamstelling van dit kenteken??? KD-78-GH |
Datum eerste toelating 19-02-1977
Datum aanvang laatste tenaamstelling 02-10-2010 Datum eerste afgifte Nederland 19-02-1977 Wacht op keuren Nee Catalogusprijs Geregistreerd als gestolen Nee |
Thanksssss
Weet ik even voldoende ;) |
Alternatief: www.vwe.nl
En ook handig voor slopers & export. Geen idee tot hoeveel jaar ''t teruggaat, maar slopers van 10 jaar terug staan er nog in. |
Quote:
grappig, toch nog terug kunnen vinden wat er met sommige van me ex auto's gebeurd is, me corrado is bv geexporteeerd, ik dacht dat ie loss was. |
Loss is toch ander woord voor Polen tegenwoordig :)
|
Quote:
Niet altijd, de oude golf van men ouders is sinds 2005-2006 niet meer verzekerd (pa werkt bij verzekering) maar staat er bij VWE niet in. (SH-65-TB) |
Idd, Polo waarvan ik het kenteken naar de RDW heb opgestuurd staat er ook niet meer in :)
Maar m'n 205 die pas naar de sloop is gegaan staat er wel nog in ;) |
All times are GMT +1. The time now is 15:30. |