![]() |
Mk2 Wochner 16v
|
Wat een hok joh! Ovale speakers in de voordeuren???
|
Als je iets aparts zoekt is er nix mis mee, is echt nog wel wat van te maken.
Als ik eerlijk ben zou ik em wel willen hebben alleen heb er geen plek voor. Alleen zit er maar een half kenteken bij......... |
Vind m wel gaaf :thumbup: en er is zeker wel wat van te maken als je er weer een kenteken bij hebt en hij is van '86
|
Staat al een beste tijd te koop dat ding.
Ik vind de uitbouw geweldig. Hoe de rest van de auto is aangepakt en uitziet is wat minder helaas, zeker met die schade. :( |
Hier nog iets breeds, heb dat ding overigens hier nog nooit zien rijden:
http://link.marktplaats.nl/355611785 |
MK3 dashboard :'(
|
Quote:
rooitje bieden, kijken wat er gebeurd :tongue: bedoel moet echt veel aan gebeuren schade plus motor loopt niet maar goed deze zie je niet veel rijden. |
D'r staat bij autosloperij Prins in Steenwijk nog een groene met dezelfde uitbouw erop. Alleen zonder achterbumper.....
|
Quote:
'n Groene? Zeker dat 't een zelfde uitbouw is, en geen Rieger? |
De Slager heeft hem aardig geslacht.........
|
type 3 dash... geheid gezeik met bekabeling...
pluspunt 1986... en opvallend! |
Quote:
Als ik er de centen voor had stond ie deze week nog hier voor de deur. Die hele zooi uit 't interieur trekken, en alles mooi netjes mk2 maken weer. Die uitbouw is super, en met een beetje werk (lees: veel) is die neus ook nog wel te redden. :thumbup: |
Quote:
Het is idd een groene, en hij lijkt er verdacht veel op. Ik kom er van het weekend nog wel, dan zal ik een paar foto's maken. |
Quote:
:thumbup: Tijdje geleden heeft namelijk ook 'n knalgroene Rieger te koop gestaan. Ben benieuwd! |
Lijkt ook wel op zo'n Renault turbo 1 uitbouw.
|
Quote:
Die achterschermen hè. ;) :thumbup: |
Quote:
Deze is metallic-groen, maar je ziet de foto's wel. |
ik ga deze topic ook even volgen :D
en erg benieuwd naar de foto's van de groene |
Ik heb volgens mij nog wel een duits 1.6 86' kenteken liggen.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:26. |