![]() |
Golf 2 GTI 16v KR
Staat al een tijdje op marktplaats, vergeten hier neer te plempen
't Gaat om een opknapper, zit wat roest aan de achterklep en laswerk aan de linker dorpel en wielkastrand. En een plekje onder de voorruit. Bodem mag wel even in de tectyl oid. Moter loopt goed, heeft er 242dkm op zitten, koppeling is af. Auto is helemaal origineel. Alleen komt ie op 13 inch staal of bbs sprinters van een polo. Heeft stuurbekrachtiging en electrische spiegels (die laatste doen het niet). Vorige eigenaresse heeft hem 8 jaar in bezit gehad en tijdens de proefrit (na warm rijden) stond mevrouw versteld van de power die het ding had. Had schijnbaar nooit boven de 4500rpm gezeten oid. Niet afgetrapt dus, ook niet door mij. Forum-vraagprijs 550e, niet mee eens, PM! Knap hem zelf niet meer op, kom er gewoon (financieel) niet aan toe als scholier zijnde met zoveel auto's. FOTO'S |
pm!
|
PM terug!
|
Wel wat PM's, nog niet verkocht!
Ofwel, up! |
Heb je foto's van het blok, zit erover te denken om een 16v in mijn mk1 te hangen.
|
Ja hoor.
Ziet er niet als nieuw uit, maar is gewoon cleanen e.d. |
Voor die 550 euro moeten mensen niet te lang twijfelen, das geen geld man!
|
Quote:
Loopt niet bepaald storm anders.. In stukjes is ie dit sowieso (meer) dan waard. Maar is te redden met de nodige TLC, kom der alleen nooit aan toe. |
Inderdaad...`t is dat ik al 2 auto`s heb staan, anders was dit wel een heel leuk karretje voor ombouw om circuitdagen te bezoeken :)
Succes met de verkoop.....zal niet zo lang duren |
Quote:
Precies. Had de rooie willen inruilen als dit ook een oldtimer was geweest, maar dat ging helaas niet door. |
Ja helaas wordt deze dat niet, hij is van week 11 1987.
Quote:
Nou ik heb 4 auto's nu, dat is helemaal niet te doen! :D |
PS.
Van Nuytjuh hoor ik niks meer Jettajesse gaat proberen het rond te breien, maar als er iemand sneller bij is.. |
je pm box vol?
|
Quote:
Nee! Sorry, niet gereageerd op je pm, vergeten :redface: excuus Maar ik weet niet of de achteras eronder gaat passen, ben niet thuis in mk1's Daarnaast is de auto gereserveerd voor 'dieseltje', ziet er naar uit dat deze 16v zijn 3de kenteken gaat krijgen, in Belgie. |
Quote:
dank je bij deze :thumbup: word inderdaat een belgje en nope past niet onder onder een golf 1 die achteras , best is een achteras van een cabrio (met torsiestang) en astappen van een gti met schijven (plug and play) |
Verkocht aan Dieseltje! :lock:
|
Ah jammer....wou je net pm`en of hij er nog te koop stond.....zat eraan te denken om hem als donor te gebruiken voor m`n 86`er.
helaaas, succes ermee dieseltje :) |
Quote:
Heb ook iedere dag stiekem gekeken, maar was eigenlijk wel blij toen ie verkocht was. Zou het toch 'n beetje zonde vinden deze te slopen... :redface: |
Als `t voor jouw rode bestemd was wel ja.... :tongue:
|
Snelle belastingvrije daily trapbak, niks mis mee toch? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 21:11. |