![]() |
heeft iemand foto´s van polo bleumotion met 18"
hallo heeft er iemand foto's van een polo 6r bleumotion met 18" lmv. eronder weet namelijk niet hoe hij op de wielen staat als hij nog niet verlaagd is.
groeten corne. |
Quote:
Dit is een gewone 6R met 35/55 verlagingsset en 18inch... (beetje rekenen en je weet hoe een BM op wielen staat... |
je mag een bleumotion niet veranderen met bijv. andere (maat) velgen
want dat brengt je verbruik omhoog, en dan komt de belastingdienst achter je aan. |
bron? want op broodje aap.nl stond ie niet
|
als je er 18 inchers onder wil zou ik sowieso een stukje verlagen, anders gaat het veel te hoog staan. =niet mooi.
|
Quote:
:D |
Heb welleens gehoord dat er ook lupo 3L rijders waren met een 2.0tdi onderin.
En ik denk dat een bluemotion net wat lager zal liggen met de 18'' als de bovenaan geposte foto. Me vader heeft voor woon/werk ook zo'n Bluemotion gekocht. Het ging tussen een Polo GTI en een BLuemotion. Wat was hij denkende |
Quote:
m'n zwager heeft een polo bleumotion gehaald en zijn zus haar vriend hebben passat bleumotion allebei van die minder bijtelling meuk, en die zijn er allebij voor gewaarschuwd. dat als ze wat veranderen aan bijv. maat van de banden op die plastic grill. dat ze een naheffing kunnen verwachten er zitten niet voor niets smalle rotbandjes onder :rolleyes: |
geldt dat dan ook voor die mensen die milieubewust in een prius rondrijden niet als ze je met 160 km/h voorbijblaffen op de snelweg met die dikke 1500 cc vol in de toeren??
:) |
Quote:
net nagevraagd bij mijn kennis van de belastingdienst en mijn collega van beheer wagenpark ( we hebben toch een kleine 40 passat's blue motions rondrijden) waarvan de helft met andere/bredere velgen. en die zeggen allebeide... broodje aap. de auto's zijn zo gebouwd voor het zuinige rijden( zie lupo 3l__> strijd om de eerste productie auto te bouwen die het verbruik had van 3l per 100km) de auto's die voor de bijtelling intressant zijn--> zie 14% en 20% bijtelling zijn gekozen op het feit van de uitstoot. dus leuk verhaal voor de verjaardagen bij je familie, maar mijn kennis zegt dat hij heel benieuwd is naar de brief van de belastingdienst waarin de waarschuwing staat. Leuker kunnen ze het niet maken, wel grappiger..... denk dat er een grappige monteur/autodealer hen dit verteld heeft. |
Dan mag dit ook niet: :) :D
http://www.autoblog.nl/gallery/0_Di...s_Tuning_07.jpg |
bedankt voor jullie reactie jammer genoeg geen foto's van polo's bm. heb in de wandelgangen gehoord dat de bm namelijk 1.5 cm lager is dan de gewoone 6r vandaar de vraag om foto's.
maar foto's van gewoone 6r is ook mooi om te zien hoor. |
Waar kopen jullie toch die BLEUmotions? Mijn dealer heeft alleen BLUEmotions!
:nana: |
tja
ik zou er geen 18 onder gooien want dan kom je helemaal niet meer vooruit |
Lekker wakker! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 14:40. |