![]() |
RONAL AERO 16" 4x100
Sorry voor de mensen die allemaal gereageerd hebben over de velgen en NEE kregen hebben.
TOCH los te koop MITS de deal doorgaat morgen. :D Ronal Aero 16 inch Nankang 165-45-16 met ca 5 en 6 mm profiel.. Helaas zitten er een paar kleine beschadigingen op.. Nieuwprijs wielen ca 650 euro... bonnetje zoeken.. :rolleyes: Nieuwprijs banden 200 euro Volksforum prijs is 500,- euro... en geen biedingen van die nergens op slaan s.v.p. GEEN INTERESSE IN INRUIL!!!!!! MAAR 5x120 BBS LM 18inch MAG. :D ![]() ![]() Eindelijk de fotos van de beschadigingen. ![]() ![]() ![]() |
Die deal morgen komt wel goed ;)
|
Upje voor de wielen...
Auto is verkocht... Wielen liggen in de garage...met TUV papieren en centreerringen bouten alles.. 500 euro |
inruil?
|
BBS LEMANS 18" 5x120 voor BMW E30M3 is welkom!
Iets anders inruilen heeft geen nut...omdat ik geen auto meer heb waar 4x100 op past... |
heb je pm gehad, maar je inbox zit vol! :thumbup:
ben ook bezig met andere wielen, maar ik zie de foto's wel! :thumbup: |
Oke ik zal hem ff legen.. sorry!
|
Upje en update fotos van beschadigingen vanavond...
|
pb
|
geen interesse in set volledig gepolierde rh zw1 velgen
zijn 5-gaats,RH werkt altijd met adapters zodat je dus ook adapters kan krijgen om naar steek 5x120 te gaan |
Nope geen interesse in inruil...
|
heb je ook foto van de beschadigingen??
is miss wel handig voor de geintresseerden:P |
Quote:
Lees 3 reacties hoger... :tongue: Net geupdate. :thumbup: |
upje.. nog steeds te koop.. voor 500 euro compleet... wielen zijn gemonteerd in maart 2010
|
en weer zit je inbox vol! :D
maar goed heb er nog even over nagedacht, maar ik neem ze wel over van je! :thumbup: Als dat de enigste 3 plekjes zijn, kan ik er wel mee leven om zo maar te zeggen! :thumbup: Stuur even gauw een pb want wil ze woensdag of donderdagavond komen halen bij je! :thumbup: |
JA best veel mail verkeer over de ronals.
in de pm box is weer ruimte |
pm!
|
SLOTJE>> topic MAG in de prullenbak.
|
All times are GMT +1. The time now is 23:23. |