![]() |
Volkswagen Golf 2 1.3 1985 Grijs wegenbelastingvrij
Volkswagen Golf 2 1.3 1985 Grijs wegenbelastingvrij
Zeer mooie golf 2 1.3 benzine met lage km stand, slechts 104.000 km De Golf is van 1985 dus BLIJVEND wegenbelastingvrij en zeer zuinig Apk gekeurd t/m 09-09-2011 (gekeurd bij de VW dealer, dus gewoon een echte beurt met APK) Boekjes en onderhoudshistorie aanwezig en bekend De Golf is geheel roestvrij en technisch in zeer goed staat -Distributiriem bij 97500 km vervangen -Filters, bougies, remvloeistof, koelvloeistof en radiateur onlangs vervangen Opties: -Interieur in nieuwstaat met lederen hoofdsteunen -Neerklapbare achterbank -Dikke bumpers van het latere model -Originele Golf Gti Gril met rode rand/bies en hella’s -Donkere achterlichten -Iets Verlaagd, er zit een verstelbare schroefset onder -Origineel VW, retro jaren 80 BBS velgen honingraad met alle naafdopjes -Banden Maat 195-50-15 met goed profiel, steek 4x100 -Radio casette, met 4 goede boxen Helaas is de motorkap niet zo heel netjes, is al eerder met een lakstift bijgewerkt Vraagprijs € 2.850,00 Bij interesse bellen met 0681971349 Zie MP voor een aantal foto's, bijgaan de link. http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...ij-bbs-gti.html Meerdere foto's opvraagbaar Gr. NB: Dit is voor mij de eerste keer dat ik via het Volksforum iets plaats, mocht ik iets anders moeten doen, dan hoor ik het graag. |
opgeschoond succes met de verkoop
|
Hoi,
Bedankt! De adv. kan dicht, de Golf is vandaag verkocht. Er kan dus een slotje op. |
All times are GMT +1. The time now is 18:58. |