![]() |
Gevraagd: Golf II gordel rechtsachter
.. iemand in de aanbieding? ;-)
Rechterachtergordel. Heeft bij vorige eigenaar tss de achterbank vastgeklemd gezeten en dus "geschaafd" waardoor hij niet door de keuring meer komt... |
kan je eventjes een foto maken van de pen die er aan vast hangt??
Ik heb er nog een hoop liggen maar ze hebben verschillende klik systemen. en met rechts bedoel je achter de passagiers zetel he :D Grtz jel |
ik heb er ook wel paar liggen
|
mm ik maak wel ff fotootje morgen :-)
Wist ik niet dat dat er verschillende waren, anders meteen gedaan! Wordt vervolgd. Thnx alvast |
nee is maar 1 type in
|
oja, had natuurlijk niet vermeld voor welk type auto (buiten topictitel) ;-)
my bad ! ![]() en ik maak alsnog foto... maar name your price :thumbup: |
Quote:
golf 2 lijkt me duidelijk genoeg in het topic titel maar daar heb je maar 1 type gordel voor achter voor zit er verschil in 2 of 4 deurs veder niks ;) |
4 doors is for more.... mmmm lekkere mannen in dit geval.
Maar ik moet het met twee stellen en een kofferbak. Dus pb maar met alle geweldige fantastische gordel-opties voor deze unieke auto xD |
Quote:
Ik heb een doos vol gordels waar er van een MK1 , MK2 en een MK3 inzitten en ik weet niet van buiten welke waar in horen. :D En ben je heel zeker dat er maar 1 type geleverd is? Want ik heb instekers die iets breder zijn en een gleuf in het midden (type voor '87) en ik heb er die smaller zijn. (denk na '87) Het ene past in het andere maar niet andersom. Ik zal anders vande week wel eens foto's maken van wat ik heb liggen, dan kunnen jullie zeggen waar ze inhoren :thumbup: |
ook nog een hele hoop van liggen :)
|
ondertussen exemplaartje binnen, maar ga nog foto's maken.
Alleen staat het Golfie nog beetje ondergesneeuwd ;-) |
Is niet verplicht in een golf2
|
Volgens de voorkeuring die ik heb laten doen wel.... ?
Of hangt dat nog van de laatste bouwjaren af oid? |
Als ze erin zitten moeten ze goed zijn
Haal je alles eruit is het geen afkeur Of je laat ze zitten en haalt de achterbank eruit Heb het zo ook al meerdere keren gedaan |
All times are GMT +1. The time now is 00:44. |