![]() |
Sub,compo,ps2
gewone boxen in de lupo doen het prima en wegens geen ruimte voor de sub..te koop
-subwoofer JBL GTX 500 15inch in kist, in nieuwstaat..bij deze sub tone loc "wild thing" en de nummerplaat trilt eraf...heeeele zware bass.. vaste prijs 150 euro.... -composet MTX Thunder 3000 t 3.6 e 120w vr.prijs 75 euro - playstation 2 met controller en netwerkadaptor.. geen spellen/geen memoryk vaste prijs 90 euro heb ook nog een hele goede versterker liggen maar dat zoek ik morgen ff op.. |
versterker is de topper destijd van kenwood.. de KAC-PS 200 koste mij toen 999 gulden in de aanbieding!...vergulde aansluitingen etc..
voor specs ff googlen maar iig 2x200 w RMS en 1 x600w RMS... vaste prijs 275 euro ftp://docs.kenwoodusa.com/manuals/O...0-1995-KUSA.pdf |
Hee heb je nog wat meer info over die MTX boxen? Wat is de doorsnee? Lijkt me misschien wel wat!
|
ff erbij pakken jeewee..dit staat op de achterkant..
6.1/4" component speaker system 120 watts peak power..4 ohms impedance 3/4" neodymium tweeter doorsnede 16cm |
Richard, je PB box zit vol! :(
|
ooh ok momentje
|
en de mailbox is weer leeg
|
hmm en wat heeft dat aan RMS dan? Indicatie van de nieuwprijs?
|
nieuwwaarde iets van 190 /200 eurie mtx heeft altijd wel aardige RMS..
|
welk type ps2?
groooooote of een kleintje? als t een kleintje is misschien wel interesse |
grote ....maar klein prijsje..
|
foto
|
|
|
Quote:
is dus zonder ingebouwde netwerkadapter, daar ben ik nou juist naar op zoek. nou ja ik... huisgenoot van me, om via het netwerk te spelen. |
netwerkadapter zit er achterop...
|
mmm
zal het doorgeven aan mn huisgenoot. hoor je nog wel. 2 controllers? |
pieter je hebt mail..
|
ff up
|
iemand nog intresse in de playstation? moet vandaag toch een stukje rijden..dus mag ie vandaag weg!!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:44. |