![]() |
'89 Golf GTD
![]() Dit apparaat heb ik vanmiddag opgehaald, van een forumlid hier. Motor is een beetje gekieteld (standaard 51kw JR) inclusief intercooler. Rookt goed en gaat ook naar mijn begrippen aardig af :D Stuitersport schroefset zat er al onder, net even de G60 staaltjes van de Passat eronder geknoopt. Verder heeft ie nog elektrische ramen, GTI remmen rondom en nog wat ongein :) |
leipe shit ouwe :D
|
Cool :thumbup:
|
Haha bekend ding.
Ben je er een beetje blij mee? |
leuk ding:thumbup:
|
Leuke wagen! :thumbup:
Blijven leuke uitvoeringen, die GTDtjes. |
Quote:
Zeker weten, alleen die motorsteun dan, het is volgens mij de achterste. Maar hij rijdt echt geweldig :thumbup: |
hebje nie meerfoto's? :D , puchforumtuig!
|
Ik heb alleen deze kakfoto, het is de laatste tijd zo weinig licht (de tijden dat ik wakker ben dan :D)
|
hey gertje, vette bak man.
koplampen ruilen tegen een embleemloos jetta grilletje? ow, en we willen meer foto's... |
"Heeft rutger ook verteld wat je moet doen als die motorsteun gemaakt is?
En het is wel de voorste als je hem in de 1 zet met de motorkap open en je laat hem optrekken met de handrem er op zie je het blok aan de voorkant omhoog komen. |
Nou begin ik toch te twijfelen...die achterste kon ik namelijk flink heen en weer halen met een bandenijzer.
|
Bijrijders kant dan zeker?
Dat rubber was altijd al erg slapjes maar niet kapot |
Alles vervangen?
Wat een prachtig ding! |
Kost weer geld :D
Nou ja, ik heb die voorste steun al gehaald, zal hem van de week er eens even af halen, kijken of ie kapot is ;) |
Mooi ding! Lijkt precies op de mijne op de velgen en koplamp na :P
|
Cool bakkie man, een echte km vreter.
Nouwja dat zal wel meevallen na de verlaging?? |
Zo, voorste motorsteun vervangen, die was kapot idd :D
Rijdt weer een stuk beter :) |
foto's gertje foto's.....
|
Jaja, morgen ga ik de schroefset stelsleutel eens even hanteren en foto's maken :D
|
All times are GMT +1. The time now is 04:42. |